Ga naar inhoud

remblokken wp pro 6 pot


Richard Aerdts

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een set remblokken voor remklauwen WP pro 6 pot.

Komen origineel van een lotus elise s1 maar zijn overal passend voor te maken. Zie echter nergens een dealer in Europa.

Weet iemand waar deze te krijgen zijn. Zijn superlicht en perfect voor onder een snelle kitcar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat ze dit bij oldtimers doen maar of dit ook voor onze auto's gaat. Bij oldtimers kan dit soms een goede oplossing zijn, maar bij een trakcar. Mijn remmen worden echt heet tijdens een trackday. Ook twijfel ik aan de materialen die je dan als pad erop heb zitten. Heeft iemand soms een ervaring hiermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Richard,

Ik heb het volgende voor je gevonden:

WP pro, the performance brake manufacturer with one of the largest line-ups on the market, now has a European distributor.

Hammink Performance in The Netherlands offers the European market the complete range of WP pro products. From their 4 pot caliper, their famous 6 pot caliper (which is already in its 3rd gen) all the way up to a 12 pot EVO caliper, with brake discs up to 410mm!

http://www.hamminkperformance.com/en/autosport-and-racing/

Varsenerweg 15,  7731 PZ, Ommen

Tel: +31 (0)529 466 156  E-mail: info@hamminkperformance.com

Dit bedrijf zit in mijn woonplaats. Mocht je daar ooit langs gaan dan ben je welkom om mijn project te komen bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...