Ga naar inhoud

Boyz Toyz: chapter 1 "start"


Gast EJ Bergsma

Aanbevolen berichten

Gast EJ Bergsma

Hoi Ron! Tap maatje M64 :lol: Overgehouden aan het project "wijkertunnel" Bij het opruimen van de keet tegen een "lege"doos geschopt en vervolgens twee weken met een gekneusde teen gelopen :? Als aandenken staat hij nog steeds op mijn werkbank. Duzz als iemand van jullie nog een maatje M64 nodig heeft :?:

En Bas, voorlopig gaat hij echt uit elkaar. Ik kan namelijk met m'n rechter poot niet bij het rempedaal. Verder moet het stuur naar links dus eerst de verbouwing en dan rijden. Tijdsplanning voorlopig maar eens een jaar of twee/drie. Kijken of ik dat zo lang uithoud :roll:

Ben overigens inmiddels wel lid! Ik heb net vandaag voor het eerst het prachtige glossy KCC blad ontvangen! Erg leuk om ff op een rustig plekje te lezen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast EJ Bergsma

Yes!!! Gisteren mijn kentekenpapieren binnen gekregen! 68-JFX-4

De afgelopen week het forum met de APK regels intensief gevolgd. Ik dacht vervolgens eerst maar eens mijn papieren af te wachten. Op het kenteken 9999 en de opmerking vover het afwezig zijn van het emmissiebestrijdingssysteem. Ik ben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast EJ Bergsma

Er staat: Basis EEGK-9999 Voertuig niet voorzien van een emissiebestrijdingssysteem.

Wat is daar volgens jou vreemd aan??

Verder ben ik van plan om hem eerst helemaal te slopen en opnieuw op te bouwen met het stuur aan de linker kant. Ik heb hier en daar ook nog behoorlijk wat scheuren en schade aan de beplating. Ik zit er over te denken om delen in aluminium uit te voeren zoals de zijkanten. Ook de neus moet ivm schade aan het frame worden hersteld. Voor de keuring was alles op het oog recht maar er zit hier en daar nog wel een klein knikje in het frame.

Het is voorlopig eerst een knutselobject. Planning is een jaar of twee / drie. Ook om de investeringen een beetje te spreiden ;-) Als eerste staat een goed lasapparaat op mijn verlanglijstje. Grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

tim, jij hebt enkel egk9999 vermelding en dat krijgt elk import voertuig zonder typegoedkeuring ongeacht het bouwjaar . Jij hebt door je bouwjaar de extra vermelding over het emissiebestrijdingssysteem niet nodig dus staat dat er ook niet op bij jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...