Ga naar inhoud

Heftafel


Rob Schipper

Aanbevolen berichten

Ik heb de hand weten te leggen op een Flexlift heftafel. Er zit alleen geen bedieningsunit bij...  Weet iemand of hiervoor ook zelf iets te maken is? Ik weet niet of ik zo'n bediening los kan kopen.

 

m.v.g. Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

voetpomp kan wel, reservoir zowiezo want de olie moet ergens heen als het uit de cilinder komt.

Electromotor is voor de luiere mensen.

De voetpomp zal overigens wel vrij klein moeten zijn in pompdiameter omdat je bij een heftafel behoorlijk wat druk op moet boouwen voordat die omhoog beweegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een drukknop om de pomp te starten. Ontlastklep om te zakken kan handmatig of elektrisch. Dan nog een knop erbij om te laten zakken.

Als er een voetklembeveiliging onder zit wordt het wat ingewikkelder. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Een handontlastklep geniet de voorkeur. Een elektrische is of open of dicht. Ik heb een elektrische en bij het zakken van de lift gaat hij een beetje " bufferen" door de minimale rek in de slang. Dan danst de auto een klein beetje bij het zakken. Niet hinderlijk maar kan het verschil maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ad Huijgens:

Een handontlastklep geniet de voorkeur. Een elektrische is of open of dicht. Ik heb een elektrische en bij het zakken van de lift gaat hij een beetje " bufferen" door de minimale rek in de slang. Dan danst de auto een klein beetje bij het zakken. Niet hinderlijk maar kan het verschil maken.

ad een instelbare smoring aanbrengen met een paar deugdelijke slangen (zonder accumulator werking )en geen probleem meer bij het zakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...