Ga naar inhoud

Nieuwe kuipstoelen


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Loop al eventjes te zoeken. En heb al wel wat navraag gedaan. Maar ik wil graag nieuwe stoelen in mijn auto. 

Enkelt waar hebben jullie die destijds gehaald? Ze zijn nogal aan de krappe kant van mij.

Ik hoor het graag!

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke heb je nu dan? Ik heb mijn stoelen bij Kitcarcollection Bas gekocht, zijn denk ik dezelfde als jij heb. Geen idee hoe ze heten:blush::blush:.

Ze zitten voor mij prima, maar vallen wel in het kader " deze auto stap je niet in, maar trek je aan".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke heb je nu dan? Ik heb mijn stoelen bij Kitcarcollection Bas gekocht, zijn denk ik dezelfde als jij heb. Geen idee hoe ze heten:blush::blush:.

Ze zitten voor mij prima, maar vallen wel in het kader " deze auto stap je niet in, maar trek je aan". Ik heb nog wel de originele zittingen, dan heb je de zijwangen niet en het zit ook zeker niet verkeerd. Als je die lenen wil als mal voor iets of wil overnemen....laat maar horen, ze zijn wel blauw..

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is een goeie, ik weet ook niet welke het zijn.

Ik hoopte op een specifiek merk voor kleine stoelen. Want het is idd wat je zegt. Je trekt hem aan. 

Maar de stoelen zijn wel aardig op hun eindje. Gekste geval laat ik ze weer opnieuw strak maken. 

 

Ieg bedankt voor je aanbod. 

20170626_152920.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk zijn het de Intratrim Odyssey 2 seats.

Bas is de Nederlandse dealer van Intratrim geloof ik. (Heb ze zelf ook bij hem gekocht)

 

De site van Intratrim is veranderd want nu zie ik dat #2 er inmiddels niet meer staan en ze zien er iets anders uit.

#1 is narrow width?

#2 is standard width?

Zie:     http://www.intatrim.co.uk/

Suc6

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt zijn oddesy 2 stoelen van intratrim.  Lotus stoelen zijn niet echt comfortabel. Erg hard heb ze ook in de speedster zitten. 

Beter een setje Tillet zoals harry zegt. Zijn ook hard maar passen beter zijn niet zo vlak als de lotus stoelen. 

in de mojo past niet zo heel erg veel qua breedte. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tillet zijn wel heel erg mooie stoelen en fia gekeurd.

Lekker licht inderdaad, en passen goed in de mojo.

Enigste wat pittig is is de prijs. Maar goed ik voel 2 tillets voor onder de kerstboom aankomen:P

Nogmaals bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...