Ga naar inhoud

Westfield in Groningen


Hildo de Wit

Aanbevolen berichten

Hallo Heren (en mogelijk dames?)

Sinds juli dit jaar eigenaar van een groen-gele Westfield, gekocht bij Harm.

Waarschijnlijk wel een bekende auto, gezien het bouwjaar 1992 en dat het een originele Nederlandse auto is.

Altijd motor gereden maar na wat gezondheidstoestanden is dat niet langer wat het was.

Door een ietwat aangedaan evenwicht nu de overstap gemaakt naar iets stabielers, gaat stukken beter.

Inmiddels met vakantie via Zweden en Finland gereden, lekker rustig daar.

Deze auto zal niet, zoals de motor, in weer en wind gebruikt gaan worden. Er blijft dan al snel niets van over, maar hoop het autootje relatief netjes te houden.

Onderhoud aan auto's heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, behalve olie verversen en kleppen stellen.

Wel altijd zelfvoorzienend geweest bij mijn eigen motor (eigenbouw Harley van 1987, gebouwd van 85-87) maar de bedoeling is dat ik de Westfield ook van voor tot achter ga leren kennen en alle problemen, voor het eerst in mijn automobielhistorie, zelf ga oplossen.

Ik hoop hier wat vragen te mogen stellen als het zover is, wat vast niet lang duurt gezien mijn twee linkerhanden...

 

Groet,

Hildo

20170818_Westfield in Sweden.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt altijd goed hier. Leren kennen van de auto is een proces. Het komt vanzelf. Kijk eerst wat heb ik en daarna uit welke auto komt het. En daarna waar kan ik het halen. Er is emorm veel kennis op de club. Je gaat er veel plezier aan beleven. Gr stefan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...