Ga naar inhoud

Last minute toertocht rond 's Hertogenbosch


Patrick vd Langenbergh

Aanbevolen berichten

Met het mooi weer dat zaterdag voorspeld wordt, jeukt het om nog eens een ritje te maken.

Marc Verbeek heeft op YouRoute een leuk uitziende rondrit gevonden. We vertrekken in de omgeving van Eindhoven en rijden rond 's Hertogenbosch om een 170 Km later te eindigen ongeveer aan het beginpunt.

We verzamelen bij Café Dokus, Sonseweg 14, 5681 BJ Best, Nederland waar de waardin speciaal voor ons de deuren van haar café opent om 10u30. We vatten de rondrit aan om 11u00 à 11u15. Onderweg zullen we wel iets tegenkomen waar we een hapje kunnen eten, we zien wel. Het einde van de rit is voorzien bij Brasserie 't Boshuys, Sonseweg 39, 5681 BH Best, Nederland.

Er is geen tussenkomst uit de KCC kas voorzien, dus ook niet leden zijn van harte welkom.

Wel wil ik vragen even je komst te melden via patrick.vdl@skynet.be zodanig ik dat kan doorgeven aan de vriendelijke waardin van Café Dokus. 

Ik heb in Garmin Basecamp de rit overgetekend en aangepast aan ons begin- en eindpunt. In onderstaande gpx-file vind je zowel de track als de route...

Hopelijk tot zaterdag!

Namens
Marc Verbeek, Harm Slegers en mezelf

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Patrick,

Ik was graag mee gegaan. Helemaal om dat dit bij mij om de hoek is.

Helaas is de mapping van de motor nog niet geheel klaar.

Dank voor de gpx file. Deze ga ik zeker nog rijden.

Gr, Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, ik ga nog één aanpassing doen (wanneer ik de tijd heb...) en dan zal ik de route naar Ramon Koch sturen om op het forum te zetten.

Ze is echt mooi om te rijden, alleen maar lovende commentaren gehoord. Ik plaats ze in ieder geval bij mijn favorieten... Ik denk wel dat je er op een mooie zondag veel fietsers zou kunnen tegen komen...

Greetz, Patrick 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zoals Patrick zegt , op andere sociale media zij er al uitvoerig positieve bevindingen gedeeld .:D

Heel mooie rit ,een grote verscheidenheid van landschappen en wegen komen aan bod .

Ik stel voor om van de route volgend jaar een KCC evenement te maken . Begin en eindpunt is geen probleem . Om een tussenstop te maken zijn er meer dan voldoende horecazaken die op de route liggen .

Wie neemt het initiatief ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 24-9-2017 om 22:42 zei A.Boeren:

Hoi Patrick,

Lekker kunnen rijden, Is de route mooi genoeg om op te nemen in de rubriek: routes voor de kitcar?

Groet,

Arjan

Deze tocht is vanaf nu beschikbaar in de afdeling "Routes voor de kitcar"

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Rob Verboven:

Nog mensen die zondag deze route gaan rijden?

Misschien. Ligt aan de tijd waarop verzameld wordt, ik moet dan nog uit Maastricht komen en moet dus voor de aankomstrit al dik 1 uur extra rekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...