Ga naar inhoud

Lidmaatschap


W vd Knaap

Aanbevolen berichten

Beetje vervelend om het zo doen, maar na 10 weken ben ik het goed zat.

Probeer de laatste 4 (als het niet langer is)weken al via mail contact te leggen over mijn contributie die ik tijden geleden al voldaan heb.

 

Het kits4all blad wat ik maar niet krijg, en de status ook niet verandert wordt.

Maar krijg gewoon helemaal geen bericht terug... 

 

Dit vind ik een heel erg kwalijke zaak, en hoop dat dat alleen bij mij het geval is. Snap dat het vrijwilligerswerk is, maar dit slaat helemaal nergens meer op.

Evenals de tijdelijk bug die ook al aanwezig is sinds dat ik hier ben als lid...

 

Kom op mensen schouders eronder en blaas weer leven in het forum! Geen minimum mb beperking fix de bug en zorg dat de verwerking van betalende leden sneller en soepeler gaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi W vd Knaap,

Dan is er ergens behoorlijk wat misgegaan, ik ken namelijk geen W vd Knaap in de KCC ledenadministratie. Stuur mij een mailtje ( algemenezaken@kitcarclub.nl ) met jouw NAW gegevens en eventueel telefoonnummer en ik zet de procedure in werking om jou op een correcte manier lid te maken van deze mooie club.

Met vriendelijke groet,

Peter Huijts 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg ook geen reactie van de webmaster. Kan geen foto's meer toevoegen omdat ik iets van 68 mb gebruikt heb?? Vervelende is dat ik ook niets weg kan gooien. Volgens mij kan je maar 20 mb aan foto's plaatsen. Zijn 30 à 40 plaatjes. Niet echt veel als je aan het her- ver-bouwen bent. 1 foto zegt meer dan 1000 woorden. Wij zijn tenslotte sleutelaars en geen auteurs.

mvrgr

Ad

ps, Arjan Boeren heeft bij mijn laatste verhaaltje de foto's geplaatst. Dit is echter niet de manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Niets kunnen weg gooien is beter voor het forum, anders krijg je topics met kruisjes ipv afbeeldingen. Het archief wordt waardeloos. Maar de ruimte zou minimaal het 10-voud moeten zijn. Dit betekent dat de server groter moet worden.

- Misschien moeten we toch wat telefoonnummers bij de "staff" zetten, kan een hoop schelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Peter Scheilen:

Edwin, selecteer rechts boven op de pagina je account, selecteer vervolgens de optie "mijn bijlagen".

Grtz.
Peter

Top! Ik zie dat ik nog maar op 1% sta... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg fijn dat er op een heel kort tijdsbestek actie gemaakt is wat betreft de klachten.

Is niet mijn bedoeling door dit topic een negatieve klank te geven aan het forum.

 

Maar meer als positieve kritiek te uiten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...