Ga naar inhoud

Wel of niet kopen


Roy Nijhof

Aanbevolen berichten

Ik heb een seven gezien die binnen mijn budget valt. Dit is alles geen merk auto maar een zelfbouw. Ik twijfel alleen of ik hier verstandig aan doe. Wat is jullie menig hierover 

 

Groet Roy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de auto correct geregistreerd is, bij RDW bekend is en voldoet aan APK eisen dan lijkt het mij geen groot probleem.

Hooguit zou je (op termijn) wel ondersteuning vanuit de fabrikant/handelaar kunnen missen. Als de auto veel custom (home made) onderdelen bevat, dan kán dat wat onhandig zijn als er in de toekomst iets stuk gaat dat niet zomaar te koop is. Ligt ook een beetje aan je eigen technisch vernuft en wat je bij de hand hebt om parts te laten maken/aanpassen. Maar zonder de auto te kennen waar je naar kijkt is het een beetje koffiedik kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geregistreerd als eigebouw dus dat is goed. Handelsbenaming: BARCHETTA 7S die is weer grappig maar met een eigenbouw kun je alles registreren. Als ik een handelsbenaming wou als Joey's eerste kitcar kon dat ook.

Eerste toelating 1990 dus geen problemen met uitstoot mag gewoon op carburateurs.

Zolang er een 4 cilinder in ligt is het goed. De rest is niet geregistreerd.

Huidige eigenaar heeft de auto alleen nog niet zo lang op naam staan. 1 maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook gezien voor een vriend van me maar niet goed voor belgie

jammen andes hadden we deze zeker over genomen, in mijn ogen wat je krijgt voor deze prijs dik in orde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb afgelopen maandag in de auto gereden.

Verkoper is aardige jongen die handeld in auto's.

Auto stond in garagebox mooi droog met nog een aantal auto's.

Bij het naar buiten rollen lag er een plas olie onder de auto. Het blok zweette ook iets. Verder heeft de auto al een poos stilgestaan. 

Starten met koude motor ging prima. De auto voelde stevig aan tijdens het rijden, en toen de motor op temperatuur kwam werden de Webers ook wat rustiger. Ik vond het geen gekke auto, kon alleen elders een beter deal doen.

Het enige wat mij zorgen baatte was het zweten, wat typisch Cosworth schijnt te zijn. Auto is verder keurig gebouwd en voorzien van alle documentatie.

Hoop dat je er iets aan hebt, anders stuur je me maar een PM.

 

groet,

Alfred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...