Ga naar inhoud

Newbee


Alfred Hulsebos

Aanbevolen berichten

Allen,

Mijn naam is Alfred en woon in Hoogezand, onder de rook van Groningen. 

Op dit moment ben ik drukdoende alle draadjes te lezen en mij te verdiepen in de diverse mogelijkheden die een kitcar biedt, dus nog niet in het bezit van...

Op dit moment denk ik dat het een MK Indy gaat worden of iets in die geest, maar in iedergeval een BEC.

Bedankt voor het toevoegen en hoop op een leuke tijd!

 

groet,

Alfred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alfred

Welkom op het forum. Je bent net als ik opzoek naar een seven volgens mij. Heb je al eens bij Bas van kitcarcollection gekeken. daar staan volgens mij nog twee bec sevens.

Succes met je zoektocht naar een mooie en geschikte seven

Groet Roy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom, succes met de zoektocht. Zoeken naar een Seven is een hele leuke klus. Verdiep je goed in de materie en je eigen (on)mogelijkheden.

Mijn idee is dat je met een BEC nog iets meer eigen initiatief moet tonen dan met een CEC. Want de autogarage op de hoek heeft (te) weinig verstand van de bike engine die in jouw auto ligt, en de motorgarage kan de Seven niet binnen zetten cq. op de brug plaatsen. Dat was destijds mijn eigen gedachte om een CEC te nemen en geen BEC, al is het lagere gewicht en hogere toerenbereik natuurlijk erg leuk. 

Maar omdat ik in de eerste plaats te weinig werkruimte heb voor de Seven (staat in een garagebox zonder voorzieningen, paar km van huis), te weinig sleutelaar ben, en niet genoeg tijd over heb om te sleutelen was mijn keuze vlot gemaakt. Aan mijn Westfield doe ik het eerstelijns onderhoud zelf, en grotere klussen (distributieriem bijv.) besteed ik uit aan de lokale garage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...