Ga naar inhoud

wie kent deze auto


Roy Nijhof

Aanbevolen berichten

Ieder mag zijn mening geven dacht ik, bij deze dus.

Als je elke keer moet reageren als het niet over het onderwerp gaat hier op het forum heb je wel wat werk, ieder zijn hobby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Francesco De Stefano:

Je hebt helemaal gelijk, vooral dom blijven kakelen! Ieder zijn hobby.........

Ik vraag me nu toch sterk af wie er hier dom kakelt !  Ik zou zeggen, reageer je frustraties ergens anders af....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aparte doch interessante discussie, als je kitcar intoetst op google, staat elke aanbieder van kitcars, dus bas harm etcetc allemaal op de eerste pagina.

De irrelevantie vn het antwoord is zeker wel daar tim enkelt het is goed bedoeld. Intonaties zijn slecht te lezen op papier Stefano maar begrijp dat je doodziek wordt van de verheerlijkingen. Ook dit zie ik, maar het is wel allemaal heel vriendschappelijk en oprecht bedoeld door degenen. Laten we het vooral positief en leuk houden. Dit is toch hetgeen waar we met zn allen voor staan op dit forum.

Sry voor de topicvervuiling, roy succes met je zoektocht naar je toekomstige raket op wielen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roy, voor zover het nog belangrijk zou zijn: deze Westfield is volgens mij geïmporteerd door Rogier Jansen uit Apeldoorn meen ik. Destijds volgens mij wel met enige moeite door de keuring gezien het bouwjaar en de emissie-eisen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...