Rob Verboven Geplaatst: 19 mei 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 mei 2017 Zijn er ook wide track systemen voor Westfield waar je de originele veren en schokbrekers weer kunt gebruiken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry Bouma Geplaatst: 19 mei 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 mei 2017 Is technisch niet mogelijk, of laat ik het anders formuleren, het blijft niet heel als je daartoe besluit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefan Ottenhof Geplaatst: 19 mei 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 mei 2017 Het is heel goed mogelijk. Als je wide track besteld bij westfield dan zitten ze er bij. Geen enkel probleem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B.Klaaijsen Geplaatst: 19 mei 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 mei 2017 Ik rijd met procomp widetrack wishbones op de westfield racer met de standaard schokbrekers. Blijft al 12 jaar heel met behoorlijke performance en diverse hillclimbs bij de vorige eigenaar.en ik durf ook best een aardig potje in te remmen op hoge snelheid. zie niet in waarom dat niet heel blijft. Als de onderste draagarmen maar sterk genoeg zijn. Afhankelijk van je eisen kan je wat spelen met demping en veerkarakteristiek of duur doen met intrax ofzo maar voor je daar voordeel uit gaat halen moet je eerst maar eens fatsoenlijke rondetijden op een circuit gaan neerzetten. Widetrack spul van rally design is geometrische troep overigens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefan Ottenhof Geplaatst: 19 mei 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 mei 2017 Ik heb de steunen bovenaan gezet maar ze kunnen ook onder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefan Ottenhof Geplaatst: 19 mei 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 mei 2017 Taunus fusee past ook op wide track. Er zijn mensen die zeggen dat het niet past. Is geen probleem (zelf geprobeerd) alleen de remslang is te kort. Wel heb ik gehoord dat het niet beter rijdt. Maar het staat wel veel mooier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dirk Strikwerda Geplaatst: 19 mei 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 19 mei 2017 2 uur geleden zei B.Klaaijsen: Ik rijd met procomp widetrack wishbones op de westfield racer met de standaard schokbrekers. Blijft al 12 jaar heel met behoorlijke performance en diverse hillclimbs bij de vorige eigenaar.en ik durf ook best een aardig potje in te remmen op hoge snelheid. zie niet in waarom dat niet heel blijft. Als de onderste draagarmen maar sterk genoeg zijn. Afhankelijk van je eisen kan je wat spelen met demping en veerkarakteristiek of duur doen met intrax ofzo maar voor je daar voordeel uit gaat halen moet je eerst maar eens fatsoenlijke rondetijden op een circuit gaan neerzetten. Widetrack spul van rally design is geometrische troep overigens Ik heb het genoegen gehad om op Croix naast Bas in de passagierssstoel in deze Westfield te mogen meerijden. Met name na het rechte stuk liep het mij in eerste instantie bijna dun door de broek. 'durf een aardig potje in te remmen op hoge snelheid...' , ik heb nog de striemen van de gordel in m'n vetlaag staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry Bouma Geplaatst: 20 mei 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 mei 2017 Ik ben gecorrigeerd, had niet zo snel aan verlengstukken van de dempers gedacht. Kan dus wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rob Verboven Geplaatst: 21 mei 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 21 mei 2017 Hoe heet zo'n "schokbrekers verlenger" op z'n Engels? Kan op Procomp en Westfield daar niks over vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Gijsberts Geplaatst: 21 mei 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 mei 2017 Persoonlijk ben ik geen fan van schokdemper verlengers zoals door Stefan zijn gebruikt, daar de bouten parallel gemonteerd zijn en het dan werkt als een dubbel schanier. Mijn voorkeur gaat dan uit naar een uitvoering als op onderstaande foto staat en dit effect geheel wordt opgelost. Deze uitvoering is uit aluminium te maken of uit een koker die precies past tussen de originele flenzen en onder 90 graden aan de buitenkant van de koker gelaste flenzen, waar tussen de demper wordt gemonteerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stefan Ottenhof Geplaatst: 21 mei 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 mei 2017 Ziet er goed uit. Maar je vergeet dat er bij de originele steunen een extra m8 bout zit die het kantelen voorkomt. Ik weet niet waar je woont. Ik in Almere. Kom gerust langs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.