Ga naar inhoud

ruitenwisserbladen Westfield


Walther van den Biggelaar

Aanbevolen berichten

Aangezien Westfield voor transport nagenoeg evenveel rekent als een set ruitenwisserbladen kost zou ik graag te weten komen welke alternatieven er zijn.

Kortom: welke ruitenwisserbladen passen op een Westfield?

Groet,

Walther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze gaat wel passen (tenminste op mijn Westfield), maar is UK leverancier (GBP 3,70 transport betaalde ik ooit voor 2 ruitenwissers). Nederlandse leveranciers zijn er ook, Mini heeft op de classic modellen een vergelijkbare bevestiging. De bekende merken zoals Valeo en Bosch kennen alleen nog haakarm en voertuigspecifieke bevestigingen.

Mocht je de lengte niet (goed genoeg) passend krijgen, neem dan de eerstvolgende grotere maat en kort deze in. Dat gaat alleen bij de starre uitvoering wisserbladen, geveerd wordt lastig(er).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak ook gebruik van bovengenoemde wissers.                                                                                                                                                                                   Als het rubber versleten is dan koop ik een goedkoop zetje bij de Lidl en kort deze in en klem deze weer vast. APK proof!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...