Ga naar inhoud

Trackday Midland Lelystad Zaterdag 8Juli 2017


A.Boeren

Trackday Lelystad 2017  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. schrijf me in voor de onderdelen:

    • Ik neem deel aan het circuit rijden
    • Ik neem deel aan de concours d'elegance
    • ik kom als toeschouwer


Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Haha, maar wij als onvermoeibare organisatie hebben daarom speciaaaaal voor jou de sprint bedacht: rechte lijn, tractie, gewichtsoverdracht, koppel, en je mag zovaak/winig keren proberen als je wilt. Wie wil ook weten hoe snel een A6 biturbo Quattro is tegen een kitcar? ;-) En vergeet het springkussen niet, voor elk wat wils haha!

 

 

Wat leuk Harm, de damesinschrijving is hierbij officieel geopend! Na lang nadenken heeft onze technische commissie besloten dat dames, om het eerlijk te houden, met 30 kg ballast moeten ronddrijden, anders kunnen de heren het niet winnen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Bart van Eunen:

Met de A6 bi-turbo Quattro een rondje gummen, hahaha Lijkt me wel gaaf, maar is me te duur aan rubber 😎

Iedereen reed zijn eigen snelheid toch? Je hoeft niet de snelste te zijn :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet zeker dat je met die wielbasis en dat gewicht zeker niet de snelste tijd gaat neerzetten, Die a6 heeft 3 keer het gewicht van een 7 en dat compenseer je niet met alleen veel vermogen. Is ook niet leuk voor de eigenaar die een flinke zak met geld heeft uitgegeven en vervolgens te kijk wordt gezet door een 7 die een fractie van zijn kosten is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen ik moet afzeggen en ik baal er echt heel erg van!!

Mijn auto staat op de brug, en zijn hard bezig om hem weer mobiel te krijgen. Hetgeen uiteraard gaat lukken. Alleen niet voor dit evenement. 

Ik hoopte allang erop dat het wat voorspoediger zou gaan. Maar niets is minder waar. 

Maar ik zal is het niet dit jaar dan wel volgend jaar erbij zijn! Hopelijk ben ik iets latwr in het seizoen wel weer on the road voor een meeting. 

Zie jullie binnenkort!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom op tandje erbij....als toeschouwer ( en baanhulp😁)  kan altijd toch?  Ben al 2 weken elke avond bezig om, al is het maar 1 rondje, mijn laatste project voor Lelystad klaar te krijgen. Zal hem sowieso meenemen, rijdend of niet. Eigenlijk nog teveel losse dingen die voor zaterdag nog af moeten, zal krap worden. Benzinetank (zie clubblad) past prima, nu nog dashboard, rolbeugel, stoelen, banden en wat kleine kleine polyester aanpassingen. Gisteravond nog ff de uitlaat "functioneel" in elkaar gelast etc. Motiveerd om een streefdatum te hebben..

Zie jullie zaterdag👍👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje, moet er voor de BBQ ook ingeschreven worden? kan me voorstellen dat niet iedereen hieraan meedoet. Kunnen partners ook aanschuiven?

Heb er veel zin in om zaterdag weer lekker te rijden en bij te kletsen!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Jammer dat sommigen er niet bij kunnen zijn, en uiteraard ook van harte welkom zonder kitcar, zoals Marc al zei.

Wim, BBQ kun je op de dag zelf voor inschrijven, en uiteraard ook partners en aanhang van harte welkom.

We houden rekening met een man of 25 BBQ, vergelijkbaar met vorig jaar.

Sjon: Leuk!!

Salem

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan alleen tot ongeveer 13.00 wil wel weer vlaggen en of concours de techniek doen net als vorig jaar. Heb helaas later op de dag andere verplichtingen.

tot zaterdag.

Gr. Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Complimenten! De dag was erg leuk en goed georganiseerd. Sinds vandaag ben ik lid van de club.

Nog een mededeling van een huishoudelijke aard: mijn vriendin had een schroevendraaier geleend van startnummer 106 (denk ik ...). Ik had deze graag teruggegeven maar je was al vertrokken (met brandstofproblemen). Als er binnenkort een gelegenheid is zou ik dat graag nog regelen.

Groet,

Niels (en Chantal)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals dank aan iedereen die ervoor gezorgd hebben dat de trackdag op het Midland cicuit een succes genoemd kan worden. prachtig weer ,een zeer goed verzorgde clubdag en een heerlijke barbecue tot afsluiting en de mededeling dat er 5 nieuwe leden ingeschreven zijn, geeft wel aan dat het een bijzonder leuke dag was. De eerste trackdag voor mij en een resultaat dat alleen maar verbeterd kan worden.  (haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprintuitslagen:

nr 202 Mark Groningen tijd 05.760, Ariel Atom 310 pk

nr 209 Wim Niemarkt tijd 06.075, Fisher Fury 150 pk

nr 211 Germ Hesselink 06.094, VM77, 240 pk

nr 213 Dick Barendrecht, 06.266, MNR Vortex, 180 pk

 

 

Concours d'Elegance uitslagen:

1e plek 23-GDG-2 Westfield Zilver /Rood

2e plek 84-ZR-PT Westfield Fabian

3e plek Ginetta Niels

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Concours de Technique uitslagen:

1e plek 21-ZP-RD, Dax, Pino

2e plek 49-XH-HS Fury, Wim

3e plek Lola T70, Marc

Uitslagen rondentijden, helaas heeft iemand de uitslagentabel meegenomen van de tafel, dus die heb ik niet. Maar een aantal mensen hebben een foto ervan gemaakt, als die hem zouden willen plaatsen hier svp?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het totaal van nieuwe leden is...... 6! Welkom Ger, Johan, Ian, Eddy, Bjorn en Kees Jr!

 

 

33 auto's op de baan!

Foto's zijn gemaakt door de professionele fotograaf Roy Westerveld, dank voor de geheel vrijwillige fotodag die je erin hebt gestoken Roy! Zijn foto's zijn binnenkort te bewonderen, op zijn facebookpagina RideOfYours. En als er andere mensen ook nog foto's hebben gemaakt, plaats ze svp hier op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit mij helemaal aan bij Peter. Het was voor mij ook de 1e trackdag en een lange, leuke en leerzame dag. Zeker voor herhaling vatbaar. 

Organisatie bedankt!!!!

Gr, Ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Salem Mourad:

En het totaal van nieuwe leden is...... 6! Welkom Ger, Johan, Ian, Eddy, Bjorn en Kees Jr!

 

 

33 auto's op de baan!

Foto's zijn gemaakt door de professionele fotograaf Roy Westerveld, dank voor de geheel vrijwillige fotodag die je erin hebt gestoken Roy! Zijn foto's zijn binnenkort te bewonderen, op zijn facebookpagina RideOfYours. En als er andere mensen ook nog foto's hebben gemaakt, plaats ze svp hier op het forum!

Salem, als je mijn inschrijving telt kom je op 7?  :smile:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...