Ga naar inhoud

Trackday Midland Lelystad Zaterdag 8Juli 2017


A.Boeren

Trackday Lelystad 2017  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. schrijf me in voor de onderdelen:

    • Ik neem deel aan het circuit rijden
    • Ik neem deel aan de concours d'elegance
    • ik kom als toeschouwer


Aanbevolen berichten

Leuk om te horen dat het een geslaagde dag was.

Volgende keer ga ik het echt proberen(voor de 4e keer), helaas kon ik vrijdag niet van boord.

Benieuwd naar de foto's...

(Foto's staan al op facebook 'RideOfYours'),  jullie hebben echt lekker weer gehad.:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
18 uur geleden zei Niels van der Meiden:

Hallo allemaal,

Complimenten! De dag was erg leuk en goed georganiseerd. Sinds vandaag ben ik lid van de club.

Nog een mededeling van een huishoudelijke aard: mijn vriendin had een schroevendraaier geleend van startnummer 106 (denk ik ...). Ik had deze graag teruggegeven maar je was al vertrokken (met brandstofproblemen). Als er binnenkort een gelegenheid is zou ik dat graag nog regelen.

Groet,

Niels (en Chantal)  

Ik moest helaas om 12 uur naar huis omdat ik om 14:30 uur op mijn werk moest wezen. Ik had graag langer gebleven, super tijd gehad.. De schroeverdraaier mag je wel houden, mooie trofee van jullie eerste trackday met de KCC :)  Mensen die mij geholpen hebben met de nieuwe brandstofslang, nogmaals bedankt :) 

Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Niels, mijn excuses, je stond wel op de inschrijflijst als nieuw lid maar ik heb je inschrijfformulier niet hier gevonden! Ja jij bent nr 1 en met de 6 andere erbij zijn dat er inderdaad maar liefst 7!

Met andere woorden, als we nou elke week een KCC-trackday houden dan verdubbelen we het ledenaantal binnen een jaar ;-)

Geweldig leuk trouwens dat we weer een Ginetta erbij hebben binnen de club!

En Roy, je foto's zijn grandioos, veel dank vanuit ons allen!!! Kijk op snel op  https://www.facebook.com/RideOfYours/

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, Salem Mourad said:

Concours de Technique uitslagen:

1e plek 21-ZP-RD, Dax, Pino

2e plek 49-XH-HS Fury, Wim

3e plek Lola T70, Marc

Uitslagen rondentijden, helaas heeft iemand de uitslagentabel meegenomen van de tafel, dus die heb ik niet. Maar een aantal mensen hebben een foto ervan gemaakt, als die hem zouden willen plaatsen hier svp?

 

Met dank aan Eddy die er een foto van had gemaakt!

 

IMG_0016.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Salem Mourad:

Hoi Niels, mijn excuses, je stond wel op de inschrijflijst als nieuw lid maar ik heb je inschrijfformulier niet hier gevonden! Ja jij bent nr 1 en met de 6 andere erbij zijn dat er inderdaad maar liefst 7!

Met andere woorden, als we nou elke week een KCC-trackday houden dan verdubbelen we het ledenaantal binnen een jaar ;-)

Geweldig leuk trouwens dat we weer een Ginetta erbij hebben binnen de club!

En Roy, je foto's zijn grandioos, veel dank vanuit ons allen!!! Kijk op snel op  https://www.facebook.com/RideOfYours/

Salem, zal ik mijn gegevens voor de inschrijving nog even mailen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Niels, als je dat zou willen doen heel graag! Dan weten we zeker dat we niks missen aan contactinfo.

 

Mark, Eddy, bedankt!!!! Nu kan iedereen nog even nagenieten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb weer erg genoten. Top georganiseerd!

De aftershave viel in de smaak bij mijn vrouw dus ik heb mij niet voor niets in het zweet gereden.

Hopelijk kan ik volgend jaar ook weer mee doen om de prijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk werk werk,

nu toch even de tijd gevonden om iedereen te bedanken voor een super trackday.

Weer super

Weer super geregeld

Weer een super gehakt bal met mayo

Weer een super gemaakte baan.

Op naar volgend jaar

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 9-7-2017 om 20:29 zei Salem Mourad:

Hoi Niels, mijn excuses, je stond wel op de inschrijflijst als nieuw lid maar ik heb je inschrijfformulier niet hier gevonden! Ja jij bent nr 1 en met de 6 andere erbij zijn dat er inderdaad maar liefst 7!

Met andere woorden, als we nou elke week een KCC-trackday houden dan verdubbelen we het ledenaantal binnen een jaar ;-)

Geweldig leuk trouwens dat we weer een Ginetta erbij hebben binnen de club!

En Roy, je foto's zijn grandioos, veel dank vanuit ons allen!!! Kijk op snel op  https://www.facebook.com/RideOfYours/

Dank je wel salem. Imiddels heb ik me zelf hier ook maar lid gemaakt zodat ik de reacties kan volgen en uiteraard een reactie terug mogelijk  is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...