Ga naar inhoud

BEC of CEC


M. de Wolff

Aanbevolen berichten

Inmiddels heb ik in een BEC gereden , dit is goed bevallen:D , alleen kan ik mij inderdaad voorstellen dat dit storingsgevoeliger is dan een automotor met bijbehorende bak.

Ik vraag me af of een westfield of iet dergelijks met een 200 pk duratec dezelfde kick geeft.

Vwb bochtensnelheden zal het redelijk het zelfde zijn , maar ik bedoel de totale rijervaring.  Heb wel enkele kandidaten zien staan .

Zal eens kijken of ik een proefrit kan maken.

 

Mvg Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei M. de Wolff:

Inmiddels heb ik in een BEC gereden , dit is goed bevallen:D , alleen kan ik mij inderdaad voorstellen dat dit storingsgevoeliger is dan een automotor met bijbehorende bak.

Ik vraag me af of een westfield of iet dergelijks met een 200 pk duratec dezelfde kick geeft.

Vwb bochtensnelheden zal het redelijk het zelfde zijn , maar ik bedoel de totale rijervaring.  Heb wel enkele kandidaten zien staan .

Zal eens kijken of ik een proefrit kan maken.

 

Mvg Martin

Welliswaar een VM77 maar wel met een duratec!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is met deze motor nog niet nodig. Zetec blacktop kan je zonder turbo of compressor ook richting de 200pk krijgen met andere nokkenassen en throttle bodies.

Als je zondag op de koffie komt in Wilp kan de eigenaar je er meer over vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Beste Martin, ik heb nog een fabrieksgebouwde Tiger B6 staan, met Suzuki GSXR1000 motor. Wel rechtsgestuurd. Met Belgische papieren en eerste registratie rond 2000 dacht ik. Foto's op onze website (zilveren wagen) www.oracle-cars.com. Prijs rond 15-16k.

mvg, Eric Wouters

wouters.oracle@pandora.be

+32 478 269 411 (liefst 's avonds)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...