Ga naar inhoud

Ford Adlasas met spare


ad coertjens

Aanbevolen berichten

Hallo.   Bankt voor het mee denken. Rechtsom, dat is toch dicht net als een waterkraan !   En linksom is open als bij een waterkraan ! Of ben ik nu van het patje ?

Mvg Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit geprobeerd, Ik heb de remkrachtverdeler helemaal in gedraaid maar merk geen verschil, misschien met nat wegdek ! Maar verder remt hij goed, zeker niet minder dan voorheen met trommelremmen achter, alleen is de handrem nu wat minder, oké .

Mvg. Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet niet merken, je moet meten of gaan racen en op hoge snelheid het gedrag van de auto beoordelen.

ga naar een platenbank en speel maar eens met de verdeler. Het werkt idd niet zoals een waterkraan maar andersom.

Ik draaide in de regen de verdeler altijd dicht met racen, dan komt je kont je minder snel voorbij met deze lichte auto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ad,

kom anders langs de: bekijk je kitcar van onderen dag, morgen is dit, zie link, las ook dat je binnenkort naar de apk moet en een adresje zoekt, kun je ook overwegen om deze door Wim te laten doen. Heeft ook genoeg ervaring, is voor onze autootjes toch ook belangrijk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Arian. Ik heb de VM naar Hans gebracht ( HB Motorsport ) in Middelbeers, misschien dat je hem kent, hij is erg ervaren met Cosworth, hij meet de co voor de APK en als er dan iets af gesteld moet worden doet hij dat meteen, waar jij hem APK laat keuren, heeft die man ook ervaring met Cosworth ? Wellicht iets voor volgend jaar.

mvg. Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Arian. Ik heb de VM naar Hans gebracht ( HB Motorsport ) in Middelbeers, misschien dat je hem kent, hij is erg ervaren met Cosworth, hij meet de co voor de APK en als er dan iets af gesteld moet worden doet hij dat meteen, waar jij hem APK laat keuren, heeft die man ook ervaring met Cosworth ? Wellicht iets voor volgend jaar.

mvg. Ad

 

vandaag is de APK uit gevoerd, alles oké , dus hij is wat remmen betreft goed bevonden, ik weet niet of ze hier punten voor geven over wat de remkracht moet zijn ? maar het zit in ieder geval aan de goede kant, dus hij kan er weer 'n jaar tegen, mooi.

Mvg. Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...