Ga naar inhoud

gezocht elise


Klaas van Veluw

Aanbevolen berichten

ik weet het het is geen kitcar ,maar ik zie dat een aantal leden toch met een elise rijdt

vandaar deze vraag

na onverwachtse verkoop van mijn lotus elise

ben ik op zoek naar een andere s1 of s2 mag een project car zijn       maar liefst niet met chassis schade   

m.v.g. klaasvanveluw 06 drie nul zeven20173

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over 14 dagen komt er een lotus elise s1 1999 in te staan. 

De bedoeling is om deze wat op te waarderen met wat meer vermogen en een exige uiterlijk,

aangezien de exige`s zo enorm zijn gestegen in prijs is dit voor bijna onhaalbaar geworden (was toch de jongens droom)

Bijkomend voordeel is dat we weer mogen sleutelen zoals de eerdere tiger kitcar :D 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hier dan een foto van mijn s1 

exige uiterlijk wordt het niet meer  vindt het model mooi genoeg en de prijs te hoog voor een goed passende kit

velgen zijn voor sommigen wat overdreven 16 en 17 inch...  maar de verkeers drempels zijn wat makkelijker te nemen zonder elke keer zoals mijn vorige s2 180 euro af te tikken om dat de voor splitter aan gort gereden wordt:D

te doen

inbouw 160 vvc blok is gekocht met ecu draadboom en spuitstukken 

doelstelling is een vermogen van 180 tot  pk moet eerst wel genoeg zijn 

spuitwerk wel de zelfde kleur

nieuwe zetels 

draagarmen en bussen aanpakken

en veel kleine dingen...

dus de komende tijd ben ik wel zoet 

inderdaad roy zou leuk zijn als er een toerrit was gecombineerd met lotus en kitcars ..

en misschien ook nog een idee om hier op het forum iets te maken T.B.V. lotus ik hoor dat er steeds meer mensen van de club een elise aanschaffen 

 

DSC_2328.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie auto.. Toerrit organiseren, Dit speelgoed hoort thuis op het circuit,:) trackdays, onbekommert het gaspedaal misbruiken. 31 mei is er in de avonduren een trackday via gummen, hier zijn ook meerdere speedsters aanwezig. Deze hebben ook hele leuke motor modificaties uitgevoerd, zelfs met compressoren etc. Gaat als de brandweer. Leuk om mee te rijden, of anders te komen kijken.

Groet,

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker de body zo laten Klaas.

Een S1  in vrijwel originele staat stijgt enorm in waarde en gaat deze waarde ook behouden.

Wat heb je voor dempers op jou S1 ?

Dit is de mijne 160 pk 

 

 

20160903_184444.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

de dempers waren over van de s2 daar zat een schroefsetje onder de rev. bilsteins zijn weer voorzien van nieuw alu schotels en coating    

maar wim dit is wel een hele mooie s1 wat een plaatje

heb jij de binnen kant van de voorste spatbord randen in gekort    

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee is niets aan ingekort Klaas, dit zijn de originele maat wielen (ROTA) voor de S1 .Met voor 15 " en achter 16".

Ik rij nu ook nog met de Bilsteins maar ga dat vervangen door een set Nitrons of vergelijkbaars.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...