Ga naar inhoud

Even voorstellen


Bart Mollen

Aanbevolen berichten

Hallo beste autoliefhebbers,

Mijn naam is Bart Mollen en woon in Westerlo, provincie Antwerpen. Haja, weer een Belg erbij :) Ikzelf ben van het bouwjaar 1973 en al geruime tijd een happy single. Van kinds af aan ben ik opgegroeid in de wielerwereld. Fietsen is nog steeds een grote passie, niet (meer) in competitie weliswaar. De laatste jaren spendeerde ik veel tijd en Euro's aan reizen, meestal redelijk avontuurlijk.

En nu komt het, sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van een kitcar, een heuse Dax Rush met V8 3,9 motor, bouwjaar 1988, alleszins volgens de papieren. Enerzijds is het altijd een jongensdroom geweest om de eigenaar te zijn van een sportbolide, anderzijds was dit een eerder impulsieve aankoop. Ik deed er slechts enkele weken over om van een idee werkelijkheid te maken. Maar de vreugde en voldoening is er niet minder door, in tegendeel! In Meer bij Hoogstraten vond ik bij 'Dax Benelux' een geweldig wagentje, op slag verliefd! En gleoof me, ik word niet snel verliefd. Den John, een zeer vlotte Belgische Nederlander gaf tekst en uitleg over mijn toekomstig nieuw lief en ik was verkocht...

Inmiddels hangen de platen erop en zijn wij klaar voor de zomer! De zomer, het kan niet snel genoeg mooi weer worden want toegegeven, met dit rotweer is het niet echt genieten zonder dak met 228 pk op de achterwielen van 700 kg kitcar. In elk geval kijk ik reikhalzend uit naar treffens en kilometers over glooiende wegen toeren en terrasjes doen en gelijkgestemde ontmoeten en genieten...

Mijn kennis wat betreft automechaniek is vrij beperkt, al kan ik rekenen op een bekwame kameraad die me zal bijstaan in nood. Gezien ik helemaal geen eigen hand heb gehad aan de bouw van mijn paardje, wil ik graag in de toekomst allerlei zaken veranderd zien. Gaande van andere zetels, stuur, knipperlichten tot het verfraaien van het uitzicht onder de motorkap en hier en daar wat carrosseriewerk. 

Ik meen hier een kennerspubliek te hebben getroffen en ben ervan overtuigd dat we op de één of andere manier zeker nog in contact zullen komen. Alvast bedankt om van dit selecte gezelschap mogen deel uit te maken en tot gauw.

Bart

 

fullsizeoutput_1196.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom in de club.

Ons eerste treffen is op 26 maart. De jaarlijkse Voorjaarsrit vanuit Hoogerheide. Is voor jou niet zo ver. Kleine 80 km. Is een mooie gelegenheid om kennis te maken met een hoop leden van de club. Meestal rond de 30 auto's bij mooi weer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bart,

Goeie keuze gemaakt hoor. Die KCC is echt een goed en actief clubke :-).

We zullen mekaar ongetwijfeld wel eens passeren hier in de buurt of we kunnen gerust eens samen gaan touren, maar dan mag je niet bang zijn van een beetje koud weer of wat slijk dat rond je oren vliegt (zie FB :-)).

Is je auto links- of rechtsgestuurd?

Ingrid nodigde je blijkbaar al uit om naar Hoogerheide te gaan. 

Mooie introductietekst trouwens. Zo lees ik ze graag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-3-2017 om 09:39 zei Koen Peeters:

Hey Bart,

Goeie keuze gemaakt hoor. Die KCC is echt een goed en actief clubke :-).

We zullen mekaar ongetwijfeld wel eens passeren hier in de buurt of we kunnen gerust eens samen gaan touren, maar dan mag je niet bang zijn van een beetje koud weer of wat slijk dat rond je oren vliegt (zie FB :-)).

Is je auto links- of rechtsgestuurd?

Ingrid nodigde je blijkbaar al uit om naar Hoogerheide te gaan. 

Mooie introductietekst trouwens. Zo lees ik ze graag!

 

Komt allemaal helemaal goed!

links stuur...

Op 3-3-2017 om 13:08 zei Tim Valk.:

mooie intro

Thx

15 uur geleden zei R van der Ende:

yesssssssssssssssssssssss weer een v8 power monster erbij

 

welkom  groetjes vanuit terneuzen

 

Vrrrrrrrrrr!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Peter van Oosterhout:

Welkom Bart,

Veel plezier met je DAX bij de KCC.

Vrgr. Peter

Thx

Op 3-3-2017 om 13:59 zei Ad Huijgens:

Welkom in de club.

Ons eerste treffen is op 26 maart. De jaarlijkse Voorjaarsrit vanuit Hoogerheide. Is voor jou niet zo ver. Kleine 80 km. Is een mooie gelegenheid om kennis te maken met een hoop leden van de club. Meestal rond de 30 auto's bij mooi weer.

 

Klinkt allemaal super!

Op 3-3-2017 om 13:34 zei Stefan Gysen:

Welkom Bart, idd weer een Belg bij de club. Mooie Dax Rush !

Thx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bart. Goeie keuze en veel fijne ritten  toe gewenst !  

Als de 8 pony's hun werk goed doen heeft je maat er weinig werk aan en zien wij je zeker wat noordelijker draven !!

hoi. Henk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Henk Droppers:

Hi Bart. Goeie keuze en veel fijne ritten  toe gewenst !  

Als de 8 pony's hun werk goed doen heeft je maat er weinig werk aan en zien wij je zeker wat noordelijker draven !!

hoi. Henk

 

Voorlopig verrichten alle 8 de pony's onder begeleiding van 1 ezel een super job! ;p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en veel plezier met al die trappelende paarden en ezels :D

Je zit sowieso in een goede regio waar veel georganiseerd wordt, ook door onze belgische leden. Wat overigens zo langzamerhand op een soort van overnamestrategie begint te lijken...

Opvallend is ook het aantal V8 motoren in de zuid-west hoek. Helaas is er recent 1 vertrokken naar Munchen, maar ik ben bang dat de fam Meewisse voor de zw-meeting extra glasverzekering moet gaan afsluiten met al die roggelende machines.

Link naar reactie
Delen op andere sites

momenteel 2 dempers aan elke kant en een db killer  hopelijk blijven de glazen heel

zal me proberen in te houden met de minipkaatjes van onze wagen

 

gr rob en fotograaf sa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...