Paul Malcontent Geplaatst: 5 februari 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 5 februari 2017 We hebben de restauratie vd DAX Rush V8 weer opgepakt. Helaas blijkt de secundaire as vd Leyland 5 bak gebroken ter hoogte vd 5e versnelling. Dat betekent dat ik een andere secundaire as of versnellingsbak zoek. Type identificatie op de bak is: V3334 25H7 17A154 32B Weet iemand waar ik hiervoor terecht kan? of andere tips/tricks? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry Bouma Geplaatst: 6 februari 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 6 februari 2017 Wellicht tijd om een Tremec bakje op te sporen om de Leyland te vervangen. Hier staat ook nog een leuk alternatief voor achter een Rover V8: http://www.triumphroverspares.com.au/page.asp?parentid=8&parent2id=34&productid=445#viewimage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Gijsberts Geplaatst: 7 februari 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 februari 2017 Hallo Paul, Ik denk dat de prijs van de Holinger RD6 van ca € 15000 de waarde van de DAX zal verdubbelen. Mooie bak, maar niet te betalen. Dus maar een Tremec bak opsporen, die nieuw 1/5-de kosten en een gebruikte dus betaalbaar zal zijn. Ik vermoed dat het moeilijk wordt een secondaire as te vinden voor de Leyland bak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B.Klaaijsen Geplaatst: 7 februari 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 februari 2017 ik heb hier een getrag bak op een rover v8 van John Eales in de westfield, Iets goedkoper alternatief dan de tremec wellicht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry Bouma Geplaatst: 7 februari 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 februari 2017 5 uur geleden zei J. Gijsberts: Hallo Paul, Ik denk dat de prijs van de Holinger RD6 van ca € 15000 de waarde van de DAX zal verdubbelen. Mooie bak, maar niet te betalen. Dus maar een Tremec bak opsporen, die nieuw 1/5-de kosten en een gebruikte dus betaalbaar zal zijn. Ik vermoed dat het moeilijk wordt een secondaire as te vinden voor de Leyland bak. Dat van die Holinger was ook meer ter illustratie. De Tremec vindt je in veel amerikaanse Fords. Ik geloof dat de Viper ook een tremec gebruikte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paul Malcontent Geplaatst: 9 februari 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 9 februari 2017 Weet inmiddels dat het een Leyland LT77 bak is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paul Malcontent Geplaatst: 16 maart 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 16 maart 2017 heb m in Engeland gevonden via Ebay Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R van der Ende Geplaatst: 18 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 maart 2017 heb ook een lt77 gehad onder onze rush maar ben overgestapt naar een zf4hp22 automaat maar ok je hebt verschillende lt77 bakken ben even kwijt welke letter de sterkste is maar voor je aankoopt even het nummer helemaal opvragen gr rob Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Leo van Teeffelen Geplaatst: 21 december 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 december 2018 Mijn Lt 77 v3334 bak heeft het ook begeven en ben aan het overwegen om deze te vervangen door een R380. Jij hebt het over het nummer opvragen om te kijken of het sterk of minder sterke is. Waar heb jij dat gedaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R van der Ende Geplaatst: 21 december 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 december 2018 https://www.ashcroft-transmissions.co.uk/manual-gearboxes/lt77.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R van der Ende Geplaatst: 21 december 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 december 2018 of anders tremec die heb ik er onder liggen https://roadcraftuk.co.uk/index.php?route=product/product&product_id=620 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.