Roy Schröder Geplaatst: 17 januari 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 januari 2017 ik ben aan het overwegen om mijn draagarm rubbers en fuseekogels te laten vervangen van mijn Lotus Elise S2. eigenlijk meer onder het mom van leeftijd (15 jaar) en opfrissen draagarmen. gewoon originele rubbers, dus geen polyurethaan of ander materiaal wil ik erin hebben. ik heb zelf niet veel plaats op dit moment om het zelf te gaan doen, tijd is ook wel iets, al kan ik natuurlijk wel een dag vrij maken om te helpen. heeft iemand enig idee wat ik hiervoor kwijt zou zijn, inclusief montage en uitlijnen ? mag garage zijn of hobbiest. materiaal ligt zo rond de 500 en 600,- euro wat ik gezien heb, maar heb geen idee wat demontage en montage zou kosten... kan eventueel materiaal zelf regelen. graag PB als jullie mij kunnen helpen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fabian Snijders Geplaatst: 17 januari 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 januari 2017 Roy in welk gebied qua afstand mogen we kijken gr fabian Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy Schröder Geplaatst: 17 januari 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 17 januari 2017 Hoi Fabian, Ik woon zelf in Limburg, maar maakt me in principe niet uit waar ik naartoe moet. Tenminste als de klus binnen een dag te klaren valt, moet ook nog terugrijden Friesland en Groningen liever niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 18 januari 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 januari 2017 Je hebt een pm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy Schröder Geplaatst: 19 januari 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 19 januari 2017 ik heb je een bericht terug gestuurd Tim. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy Schröder Geplaatst: 26 januari 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 26 januari 2017 Tim lees even je inbox aub ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 28 januari 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 28 januari 2017 Bij deze is alles afgesproken en gaat de elise donderdag en eventueel vrijdag de slachtbank op fotos van het werk volgen zeker Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 4 februari 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 4 februari 2017 Na 2 dagen goed doorwerken samen met Roy erbij werk achter de rug http://i65.tinypic.com/28v9eg2.jpg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy Schröder Geplaatst: 16 februari 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 16 februari 2017 thanks Tim ! was erg gezellig en leerzaam. ik heb goed genoten ! en zoals ik al zei, was het verschil enorm goed te merken op de terugweg. had voor het opfrissen het idee dat de schokbrekers ook versleten waren, maar denk nu dat dit niet het geval is. was veel werk, maar ben blij dat ik het gedaan heb, blijkbaar na 15 jaar en 50.000 mile op de klok ook nodig. dus wat mij betreft een echte aanrader om het onderstel na zo'n 50.000 mile onder handen te nemen. bij seriously Lotus heb je refresh kits te koop staan welke ik ook heb gekocht. die bevatten nieuwe draagarmrubbers en stabilisatorrubbers/ nieuwe fuseekogels/ stuurkogels/ toe links/ bouten en moeren voor alle onderdelen. ben je meteen van alles af, heb ook uiteraard de wishbones meteen opnieuw onderhanden genomen. Ondanks dat de schokbrekers blijkbaar nog niet nodig zijn vervangen te worden, denk ik wel erover na deze nog te vervangen voor een set Nitrons om het af te maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.