Ga naar inhoud

Gunson wiel-uitlijnplaat


J. Gijsberts

Aanbevolen berichten

Mijn mening is dat dit een snelle indicatie geeft maar wel heel globaal is. Je hebt bijvoorbeeld geen idee hoe de achteras t.o.v. de vooras staat. Voor het geld wat deze tool kost kun je heel mooi touw en stokken kopen om je auto uit te lijnen.

Hier kun je wel lezen hoe dat werkt.

http://www.smartracingproducts.com/smartstrings.html

het frame heb je niet nodig dit kun je zelfs doen met 2 houten latten en een paar assteuntjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menno bedankt voor de informatie. De  Gunson uitlijn platen zijn maar geschikt voor banden tot een breedte van 235 mm. Ik moet 265 mm hebben.

Ik denk dat ik inderdaad volgens  het smartracing products principe  ga werken. Ik wil hiervoor de speciale profielen van Motedis gaan gebruiken omdat je hiermee snel met de speciale inschuifmoeren iets kunt  bouwen en is gemakkelijker dan hout om universeel te maken

profiel 20 x 20.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2016 om 20:29 zei J. Gijsberts:

Menno bedankt voor de informatie. De  Gunson uitlijn platen zijn maar geschikt voor banden tot een breedte van 235 mm. Ik moet 265 mm hebben.

Ik denk dat ik inderdaad volgens  het smartracing products principe  ga werken. Ik wil hiervoor de speciale profielen van Motedis gaan gebruiken omdat je hiermee snel met de speciale inschuifmoeren iets kunt  bouwen en is gemakkelijker dan hout om universeel te maken

profiel 20 x 20.JPG

Had ik nog niet eens aan gedacht om het met alu profielen te doen. Ik zit nu ook steeds te klooien met een paar lijmtangen aan de brug met touwtjes er tussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...