Ga naar inhoud

kcc blad is weer binnen


R van der Ende

Aanbevolen berichten

ik weet niet of ik nu in de goede rubriek zit maar ok  dan  is er best wel iemand die hem in het goede vakje zet

 

in iederegeval het nieuwe kcc clubblad is weer binnen en het ziet er weer helemaal toppie uit

toch altijd weer verrast  hoe dat ze dit blad weer zo kunnen vullen vol met zeer veel lees en kijk voer

 

gr rob en thanuttha <sa>

Link naar reactie
Delen op andere sites

och ja,wat maakt het uit jong ben niet zo,n computer kenner ben blij dat ik dit al voor mekaar krijg,ga jij ook mee met de rit die peter heeft uitgezet, zoja zien we ons daar gr uit verstappen dorp ,,,pierre,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier staat de cobra even in de schorsing vanwege het langer wegblijven van de headers  en keuring volgende week

dus heb voor de zekerheid even de wagen in de schorsing gedaan  vandaar even geen toeren helaas

maar het komt allemaal weer geod

 

gr rob en thanuttha van der ende

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer dat hij weg moet    het belangrijkste is ruimte en een brug voor je zelf  leeftijd is alleen maar een getal toch

onze cobra 1988  is inmiddels al helemaal uitmekaargtrokken en omgebouwd naar mijn wensen   zoals links stuur 5 bak overdrive cruisecontrole en een groter blok

emissie is toch ook 3.5 bij jouw of heeft  jouw wagen een cat nodig in de uitlaat   1992 is een twijfelleeftijd

onze cobra is die blauwe  met die 2 cobraatjes in de gril die in het nieuwe kcc blad staat

ps zit je misschien ook op facebook   want daar zet ik alles van de cobra en de avonturen  en geen prive zaken want daar heb ik facebook niet voor

https://www.facebook.com/robert.vanderende.142

gr rob en sa

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net ons clubblad gelezen, volgende opmerkingen:

 
- Welke talent maakt onze cartoon? Niet alleen prachtig getekend maar ook nog eens inhoudelijk een binnenkopper. Met stip op 1!

- Wie is Ferdinant Porsche in het artikel over het Porsche museum? Is dat de broer van Ferdinand ? :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei B.van den Heuvel:

Net ons clubblad gelezen, volgende opmerkingen:

 
- Welke talent maakt onze cartoon? Niet alleen prachtig getekend maar ook nog eens inhoudelijk een binnenkopper. Met stip op 1!

- Wie is Ferdinant Porsche in het artikel over het Porsche museum? Is dat de broer van Ferdinand ? :D

 

 

Remy maakt de strips. Heeft ook een periode mooie seven geinspireerde schilderijen gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26 september 2016 om 21:05 zei B.van den Heuvel:

Net ons clubblad gelezen, volgende opmerkingen:

 
- Welke talent maakt onze cartoon? Niet alleen prachtig getekend maar ook nog eens inhoudelijk een binnenkopper. Met stip op 1!

- Wie is Ferdinant Porsche in het artikel over het Porsche museum? Is dat de broer van Ferdinand ? :D

 

 

T'is maar waar je aan gewent raakt. :) Zin om eens een editie op spelfouten te controleren? Meld je, ja ja, aan. !. Ook aan de overige leden nog eens een oproep….. schroom niet jullie ervaringen te delen. En dan niet op facebook maar, vééél interessanter, met een artikel in Kits4all.! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het nog altijd een supermooi blad  en die paar tikfoutjes pffffff die negeer ik gewoon   

elk jaar nemen we deze bladen mee naar azie <thailand>  en deze worden super ontvangen altijd 

groetjes rob en sa van der ende

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie ook goed het KCC blad heeft gelezen, heeft gezien dat er komend jaar rond Mei weer een grote ALV eraan komt.

Heb je goede ideeen voor een lokatie, een leuke daginvulling laat het weten.

Graag zoeken we iemand die zich ervoor wil inzetten om er weer een topdag van te maken.

Wil je een keer een event organiseren, iets moois neerzetten, schroom niet :)

Heb je vragen, of interesse, laat het weten.

Groet,

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...