Ga naar inhoud

KCC Rijvaardigheidstraining Za 17 Sept


Theo Weesepoel

Aanbevolen berichten

Nogmaals complimenten voor de organisatie, we hebben een prachtige dag gehad en zijn aan één kant ook volledig droog gebleven!! Ook het rondje kombaan was een belevenis. Wat mij betreft hoeft de volgende geen 3 jaar op zich te laten wachten hoor!

Thanx, Theo (die hele "mooie" groen-paarse Dax...) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een prachtige dag en ja, strak georganiseerd, ook mijn complimenten!

Mijn zoon heeft ook veel foto's gemaakt, dus als de mensen uit groep 1 mij een PB-tje sturen met mailadres en kenteken dan kunnen wij enkele foto's toezenden.

Groeten, Herman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit mij bij de bovenstaande opmerkingen aan, heb mij prima vermaakt met een gezellige groep mensen en een prima organisatie waarvoor nogmaals dank.           Groeten, Wim.                                               P.s. Herman ik stuur je een pb-tje, ben benieuwd maar de foto's die gemaakt zijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad prachtige dag gehad, big fun en puike organisatie. Dikke proficiat aan Peter en crew.

Wel spijtig dat ik de laatste 1.5 proef heb moeten staken. Mijn Seven rijdt echt niet op 95 benzine: snokken, stil vallen, starten en direct terug stil vallen. Gelukkig heeft iemand verteld, voor het naar huis rijden, dat je aan het benzinestation bij de luchthaven wel 98 kunt tanken. Voortaan toch maar een octaanverhoger meenemen naar Nederland.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reacties hierboven zeggen voldoende, maar namens het KCC bestuur wil ik ook nog even een zegje doen.

PVO VESEC, Peter, Jeanne, crew en de rest van organisatie, hartelijk dank voor deze wederom perfect georganiseerde, leerzame, soms wat vochtige :P maar vooral leuke dag !  Organisatie was top mede doordat er op exact de juiste tijden opeens een geheimzinnige gele Kever bij de oefeningen verscheen...

Volgens mij heeft iedereen zo wel z'n voorkeur voor wat betreft de oefeningen. Zo had Thei Francken samen met echtgenote de nacht doorgebracht in.... de Volvo voor de poorten van het RDW terrein. Dat zijn voorkeur lag bij een frisse douche IN de RCB werd wel duidelijk bij de watermuur. :D Dezelfde watermuur ontlokte onze webmaster enige krachttermen - die ik niet zal herhalen - toen hij zich met Rocket en opgeheven armen in volle vertwijfeling in het geweld stortte.

Van een aantal clubleden vernam ik dat het rijden in de kombaan toch wel tot enigszins gespannen bilpartijen leidde. Dat is inderdaad een ervaring ansich !  Die voor mij persoonlijk nog wat meer dimensie kreeg nadat mijn versnellingspook had besloten om de versnellingsbak te verlaten en zich wilde verenigen met de cardanas :wacko: Met de pook in de linkerhand en het stuur in de rechter, heb ik toch nog een paar rondes gereden in de bovenste baan. Iets wat ik absoluut niet had gedaan als ik niet het volste vertrouwen in de wegligging van mijn Seven had gehad. Vertrouwen wat zeker tijdens zo'n dag weer is gegroeid.

We zetten dit evenement alvast in de kalender over drie jaar. Applaus !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeerde je de 6e versnelling te vinden Dirk...?:rolleyes: 

Nog wat afmetingen die ik vond van de kombaan: Lengte: 2850 mtr. radius vd bochten: 160 mtr, verkanting binnenste baan 5 Graden, buitenbaan 60 Graden. 

Grts, Theo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, gestrand op 12 honderdste seconde na de snelste...Volgende keer beter hè :-).

Maar ik ben wel tevreden van mijn VM'eke. Hij heeft zich goed gedragen in Lelystad!

Wreed goed geamuseerd die dag en letterlijk steendood was ik 's avonds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...