Harry Bouma Geplaatst: 7 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 maart 2017 6 uur geleden zei Roy Schröder: meteen ook dan maar nieuwe deurophangpennen erin zetten, die slijten bij onze auto's ook nogal. die van mij zijn 2 jaar geleden vervangen. Tjeetje, wat een makken met zo'n auto zeg, ik zal er maar niet achter gaan rijden als ik zo'n Lotus op de weg tegen kom. Wegvliegende pinkers is nog tot daar aan toe, maar ook al risico's met complete deuren die er af kunnen vallen?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Groenendaal Geplaatst: 7 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 maart 2017 Harry je moet niet alle emotie weg proberen te nemen bij een voertuig. Dan word het allemaal saai. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry Bouma Geplaatst: 7 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 maart 2017 3 uur geleden zei Menno Groenendaal: Harry je moet niet alle emotie weg proberen te nemen bij een voertuig. Dan word het allemaal saai. Oh ja was ik haast vergeten, sorry Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fabian Snijders Geplaatst: 7 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 maart 2017 Tim lekker bezig man, ben zeker benieuwd naar het resultaat. Welke kleur wordt het ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy Schröder Geplaatst: 8 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 8 maart 2017 Het is en blijft een Engelse auto...en dan ook nog een met de slogan: add lightness... Nee zonder alle gekheid, ik heb er nu een 2 jaar en ben er super tevreden over, en zou niet anders meer willen. Die paar puntjes waarvan de meeste leeftijdsgebonden zijn, zijn ook weer allemaal op te lossen en maken het net leuk, net als een kitcar. Denk dat Tim veel plezier eraan gaat beleven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry Bouma Geplaatst: 9 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 maart 2017 14 uur geleden zei Roy Schröder: Het is en blijft een Engelse auto...en dan ook nog een met de slogan: add lightness... Nee zonder alle gekheid, ik heb er nu een 2 jaar en ben er super tevreden over, en zou niet anders meer willen. Die paar puntjes waarvan de meeste leeftijdsgebonden zijn, zijn ook weer allemaal op te lossen en maken het net leuk, net als een kitcar. Denk dat Tim veel plezier eraan gaat beleven. Dat druk je toch een beetje verkeerd uit Roy: Het is en blijft een Lotus: Lot's Off Trouble Usual Serious Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Gijsberts Geplaatst: 9 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 maart 2017 Hallo Roy, Het begint er op te lijken. Nog even en je kunt gaan genieten. Ik ben op zoek naar de de kunststof rand (bezel/trim) van een S1, die voor de afwerking van de ruit aan de bovenkant en de stijlen zorgt. Goed te zien op de foto van 2 maart. Ik kan die nergens als los onderdeel vindenop de onderdelenlijsten van Lotus. Weet jij misschien wie deze zou kunnen leveren. sukses met de afbouw. Jan Gijsberts Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim v d Hil Geplaatst: 9 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 maart 2017 Jan, de raamafwerking van een S1 en S2 is totaal anders. Bij een S1 heeft het een los rubber en de S2 heeft een lijst vast op de ruit. Groeten Wim. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim v d Hil Geplaatst: 9 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 maart 2017 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Gijsberts Geplaatst: 9 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 maart 2017 Wim, bedankt voor de info Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy Schröder Geplaatst: 9 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 maart 2017 ps; J.Gijsberts het is niet mijn project maar dat van Tim.. Wim weet jij of de voorclam bij een S2 eraf moet als de voorruit vervangen moet worden ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wim v d Hil Geplaatst: 9 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 maart 2017 1 uur geleden zei Roy Schröder: ps; J.Gijsberts het is niet mijn project maar dat van Tim.. Wim weet jij of de voorclam bij een S2 eraf moet als de voorruit vervangen moet worden ? Beter van wel om hem op te lossen en ruimte te maken. Bij een Speedster is het makkelijker. Dan haal je hem achter los en werk je hem omhoog. Bij een Elise moet hij los en naar voren geschoven worden. Doen ze dat niet krijg je hem er wel in en uit maar zit hij onder bijna nooit vast omdat ze met monteren de kit weg schuiven. Ook bij de grijze speedster van de foto was dit het geval. Geknoei zeg maar Maar eerst een raam zoeken want die zijn moeilijk te vinden en erg duur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 9 maart 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 9 maart 2017 Ik ben geen pennen tegengekomen bij het demonteren vab de deuren maar gewoon 2x een inbus m10 ivm de s1 onderdelen even aan marten vragen: uksportcars.nl hij zorgde me bijne alle onderdelen ondertussen wat bling bling: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R. Broer Geplaatst: 9 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 maart 2017 Je bent echt heel goed bezig Tim! RESPECT! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roy Schröder Geplaatst: 10 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 10 maart 2017 Mooi werk Tim ! Wim: mijn ruit is nog in orde, heeft slechts 1 klein putje steenslag. ik neem wel aan dat wanneer de ruit sneuvelt de verzekering wel voor een nieuwe zorgt inclusief plaatsen.... Of zijn die ruiten nieuw ook moeilijk uit te halen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 10 maart 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 10 maart 2017 Lampen kappen hadden zeer diepe krassen, nieuw is geen budgetair goede optie Na uren schuur, polier en verniswerk weer perfect in orde, mee happy. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronnie Wagterveld Geplaatst: 10 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 10 maart 2017 top gedaan! wow. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Bakker Geplaatst: 11 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 11 maart 2017 echt wel, mooi hoor als nieuw, en dat bewijst maar weer dat als je je handen uit de mouwen steekt je verbluffende resultaten kan behalen en dat je niet direct naar ,een of andere webshop of winkel moet rennen, maar ik snap natuurlijk ook wel dat er vele mensen zijn die dit niet kunnen of aandurven, die kunnen alleen maar pochen met hun gekochte materialen, dit heb je zelf gedaan en daar mag je terecht trots op zijn en dan bedoel ik niet alleen de koplampen maar de gehele 'renovatie" van de auto, ik neem mijn petje voor je af, vele hier hebben gezegd dat dit niet kan en dat zijn nou net de mensen die dit niet kunnen of durven, maar mijn waardering heb je, heel erg knap gedaan, ik volg je berichten dan ook met veel plezier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 12 maart 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 12 maart 2017 Thanks, ook had ik er 1 pinker niet bij Marten had nog de juiste liggen, bij deze was er wel een stuk uit dus wat 2k lijm erop zodat deze weer dicht is momenteel bezig met de volledige voorophanging terug te plaatsen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
David Francken Geplaatst: 12 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 maart 2017 Top gedaan Tim!!! Waar een wil is, is een weg zeggen ze altijd en dat klopt meestal!!! Keep up the good work. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 13 maart 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 13 maart 2017 Ophanging klaar, stuurchappen torsibaar, rubbers en chapjes vernieuwd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 14 maart 2017 Verwarmingsunit was niet meer te redden, dan een 2de hands kunnen vinden maar deze zat vast van de 2 slechte 1 goede kunnen maken ook de airco radiator er uit verwijderd gezien de airco volledig verwijderd word, leidingen en hoofd radiator zijn praktich niet te krijgen en de airco van een elise werkt toch al niet naar behoren en natuurlijk de hoofdreden: add lightness Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 15 maart 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 15 maart 2017 Nieuwe remleidingen gemaakt, geplaatst en volledig nieuwe olie op het gehele circuit, ook de verwarmingsunit zit op zijn plaats Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 16 maart 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 16 maart 2017 Nieuwe radiator en fans, paste niet dadelijk maar met wat aanpaswerk dik in orde. Kabelboom ook moeten herstellen op somigge plaatsen, nieuwe claxon van citroen zit er ook in alles is nu klaar voor montage voorclam Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronnie Wagterveld Geplaatst: 17 maart 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 maart 2017 Nice! Vraagje: die gaten in het grijze kunstof over de motor heeft op de hoeken gaten. Heb jij die er in gemaakt met een reden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.