Ga naar inhoud

Beschermband / plakstrip


Aanbevolen berichten

Hallo.

kan iemand mij vertellen waar jullie de goede plakstrip vandaan halen die je gebruikt op de randen waar je de motorkap op legt, ik heb al veel in hobby zaken gekeken en geprobeerd, dan om je als snel bij de tochtband hoek uit , het ene is te dik het andere laat los dan hebben ze het niet ik zwart, er moet beter spul in de handel zijn ( denk ik ) ,wat ik zoek mag maximaal 2 mm dik zijn en 10 mm breed het moet zacht zij en goed plakken, iemand 'n tip voor mij ?

in hoopvolle afwachting

Ad Coertjens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Edwin Haerkens:

De zacht kant/strip van zelfklevende klitteband.

Dat ! is het, sterk en slijtvast en als je het er af gaat halen trek je het er zo weer af, dit ga ik proberen.

bedankt, goeie tip

Mvg. Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei ad coertjens:

Dat ! is het, sterk en slijtvast en als je het er af gaat halen trek je het er zo weer af, dit ga ik proberen.

bedankt, goeie tip

Mvg. Ad

Zit er bij mijn VM al jaren op en werkt nog steeds super! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 1-8-2016 om 10:36 zei Peter Huijts:

Hoi Ad,

Google maar eens op Celrubberband EPDM Zelfklevend.

Met vriendelijke groet,

 

 

Inderdaad EPDM foamrubber. Als je het nergens kunt vinden dan kan ik het in Maastricht wel voor je kopen bij het Rubberhuis (geen grap, bestaat echt).

Stuur me dikte, breedte en aantal meters dat je nodig hebt dan stuur ik het wel op. Evt kun je ze ook wel eens bellen, denk dat ze tegen verzendkosten ook wel opsturen.

Dit is wat ik denk dat je zoekt. Spul kost niet schokkend veel, denk iets van €1,- tot €1,50 per meter.

Overigens is het Rubberhuis een doos van Pandora voor rubberen matten, dopjes, profielen, schuim en weet ik wat meer. Op maat maken doen ze ook, zelfs pakkingen. Ik heb geen aandelen, ben alleen al jaren trouwe klant.

 

Voorbeeldje (beetje dik, maar gaat om het idee):

1287.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...