Ga naar inhoud

VM77 voorwielophanging rotules


Aanbevolen berichten

Die sper ben je dan kwijt, dan verdwijnt ie in de achteras van de Dutton.. Het enige dat me tegenhoud om er een in te bouwen is de stevige prijs en het gedoe met de inbouw. Anders zat er al lang eentje eronder.

Kun je eindelijk lekker op het gas zonder zo'n doorspinnend binnenwiel en weg met het onderstuur, welkom overstuur.

Dus inbouwen dat ding :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koen en andere VM-ers...

 

Ik heb hier ook geinformeerd naar dit onderdeel. En ik heb iemand gevonden die zegt dat hij ze zeker kan leveren.

€ 153.60 excl btw per stuk, levertijd over 3 weken i.v.m. vakantie.

Ik overweeg om ze dan ook maar op voorraad te leggen...
 
Ik hoor jullie reactie wel.
 
Grtz Edwin
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update!

 

Inmiddels contact gehad met Porsche Classic Centrum Arnhem.

Zij kunnen deze leveren maar dan met een ander nummer:

het nummer wordt de 92834104914.

Kost  € 96,70 Excl. BTW per stuk.

Levertijd +/- 3 dagen.

 

 

 
 
Ze lijken op elkaar. Ik heb de vraag gesteld of er verschil zit in de modellen. Hierop nog geen antwoord gehad...
 
 
Grtz Edwin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nog naar G. Schmidt geweest. Hij had er nog 2 liggen en eentje mocht ik hebben.

De nieuwe zit er intussen onder, de auto is weer uitgelijnd en staat nu op de trailer voor vertrek naar Croix. Klote is wel dat er nog steeds trillingen voelbaar zijn. Blijkbaar ben ik er ook in geslaagd om mijn remschijven krom te rijden. Op naar de volgende klus dus.

Een dikke merci aan iedereen die mee heeft geholpen om dat rotding tijdig te kunnen vinden. Als je ook dergelijke ophanging onder je seven hebt, denk er dan aan dat je vroeg of laat zo'n fuseekogel zal moeten vervangen en dat ze niet gemakkelijk meer te verkrijgen zijn. 

Tot over een uur of 4 in Croix, want het verkeer in België zit weer in een knoop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2016 om 08:32 zei A.Boeren:

Die sper ben je dan kwijt, dan verdwijnt ie in de achteras van de Dutton.. Het enige dat me tegenhoud om er een in te bouwen is de stevige prijs en het gedoe met de inbouw. Anders zat er al lang eentje eronder.

Kun je eindelijk lekker op het gas zonder zo'n doorspinnend binnenwiel en weg met het onderstuur, welkom overstuur.

Dus inbouwen dat ding :)

 

Ik wil niet al te veel zeggen, maar een sper is een onderstuur generator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is beiden het geval,

die quaife helical van mij duwt lekker door met inremmen (onderstuur dus) maar anderzijds sta je zo achterstevoren met het gas er op of plotseling er af, en zeker met nat wegdek. Ik raad het echt af op de openbare weg in deze auto's.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2016 om 19:31 zei Edwin Haerkens:

Update!

 

Inmiddels contact gehad met Porsche Classic Centrum Arnhem.

Zij kunnen deze leveren maar dan met een ander nummer:

het nummer wordt de 92834104914.

Kost  € 96,70 Excl. BTW per stuk.

Levertijd +/- 3 dagen.

 

 

 
 
Ze lijken op elkaar. Ik heb de vraag gesteld of er verschil zit in de modellen. Hierop nog geen antwoord gehad...
 
 
Grtz Edwin

Edwin, ik ben wel benieuwd of je nog een reactie krijgt! Altijd handig om een adres achter de hand te hebben natuurlijk.

Grtz.
Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20 augustus 2016 om 11:25 zei Peter Scheilen:

Edwin, ik ben wel benieuwd of je nog een reactie krijgt! Altijd handig om een adres achter de hand te hebben natuurlijk.

Grtz.
Peter

Zojuist een bevestiging gekregen van Porsche Classic Centrum Arnhem.

92834104914 is de vervanger van 92834104912. Deze zijn identiek aan elkaar.

Kostprijs van  € 96,70 Excl. BTW per stuk, is nog veel te noemen maar ik overweeg om ze alvast te bestellen zodat ik er niet op mis pak als over een aantal jaren de mijne versleten zijn...

Is er nog iemand die deze alvast wil bestellen? Misschien kunnen we dan samen doen.

 

Grtz Edwin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edwin,

Het advies van Koen opvolgen is denk ik een goede optie.

Voor ± het zelfde geld heb je er dan 2.... Incl. verzending naar NL betaal je bij  www.design911.com voor 2 stuks (92834104912) €127.92.

Gr,

 

Marcel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Als je Porsche onderdelen zoekt, informeer dan bij Tom van Kessel in Deurne, niemand in Nederland en omstreken heeft meer onderdelen dan van Kessel, en hij heeft er verstand van, voor Classic onderdelen een begrip.

M v g.

Ad Coertjens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...