Tim Valk. Geplaatst: 11 juli 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 11 juli 2016 Past deze op een pinto? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry Bouma Geplaatst: 12 juli 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 juli 2016 Lijkt me een fantastische optie. Een van de moeilijkste en meest kritische kengetalcurves zelf aan kunnen passen met je telefoon. Ik kan niet wachten totdat we de eerste reacties krijgen met verbrande zuigers en foto's van cilinderkoppen als door de ratten aangevreten. Als je weet wat je doet is het natuurlijk geen probleem. Wel afstellen met koptelefoon en klopsensor hoop ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 12 juli 2016 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 12 juli 2016 Hy Harry, past deze ook op een pinto ohc? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dirk Strikwerda Geplaatst: 12 juli 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 juli 2016 Nope, dit is een vervanging voor de Lucas verdelers van Kent motoren. Op een gemiddelde Pinto zit Bosch en het spul is niet uitwisselbaar. Aandrijving is totaal anders. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ad Huijgens Geplaatst: 12 juli 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 juli 2016 Ik heb vorige week de elektronische ontsteking van Accuspark ingebouwd. Werkt prima op mijn Pintoblokje met een voorontsteking van 15˚. Mocht er een dip in je vermogen zitten is deze uit te breiden met een blackbox om de curve aan te passen met een laptop zelfs met Windows XP. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B.Klaaijsen Geplaatst: 12 juli 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 juli 2016 ze leveren die 123 tune uitvoering wel voor pinto , ik zou eerder een megajolt of iets dergelijks nemen op een triggerwheel, dan ben je van die verdeler af en scheelt een mogelijke mechanische storingsbron en is nog goedkoper ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dirk Strikwerda Geplaatst: 12 juli 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 juli 2016 4 uur geleden zei B.Klaaijsen: ze leveren die 123 tune uitvoering wel voor pinto , ik zou eerder een megajolt of iets dergelijks nemen op een triggerwheel, dan ben je van die verdeler af en scheelt een mogelijke mechanische storingsbron en is nog goedkoper ook. Het rare is dat op de website deze ontsteking voor de Pinto niet meer te vinden is. Ik heb recent nog gezocht vanwege jouw bekende redenen echter, edoch, het type Bosch wat op de Pinto zat is de jfu4 die ook in andere automerken, o.a. Volvo, VW en Porsche heeft gezeten. Maar nog geen tijd gehad om uit te zoeken in welke types. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B.Klaaijsen Geplaatst: 12 juli 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 juli 2016 hij is wel leverbaar voor de bosch variant voor de pinto. De tune versie zal daar ongetwijfeld ook wel leverbaar voor zijn als Tim even contact opneemt. http://www.123ignition-conversions.nl/portfolio-view/ford-pinto-123-ignition-conversions/ Voor Megajolt en dergelijke, is er echter een sloot aan pinto maps en ervaringen te vinden en is nog goedkoper ook dan die 123 tune- laptop/smartphone versie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 12 juli 2016 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 12 juli 2016 thanks voor de info Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.