Richard Aerdts Geplaatst: 17 juli 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2017 Komt goed, leg nog wel uit waarom het wat langer duurt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dirk Strikwerda Geplaatst: 18 juli 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 18 juli 2017 10 uur geleden zei Richard Aerdts: Komt goed, leg nog wel uit waarom het wat langer duurt. Thx Richard ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harm Boerma Geplaatst: 22 juli 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 22 juli 2017 we missen je wat thimo..... wanneer ???? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thimo Jansen Geplaatst: 23 juli 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 23 juli 2017 Dat is wederzijds Harm, hopelijk weer na de winterstop. Maar er moet nog heel veel gebeuren hier, dus pin me er niet op vast. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thimo Jansen Geplaatst: 21 oktober 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 21 oktober 2017 GAME ON!! Na een veel te lange periode zonder quality time met de Striker ben ik vandaag weer begonnen met bouwen. De heimwee naar het ding begint pijnlijk te worden. Als eerste verder met de rolkooi. Hier een foto van de buiger gemonteerd op de grond. Ik kan in middels zeggen dat de eerste buis is mislukt (te ver doorgebogen, misschien nog te gebruiken als diagonaal), maar de tweede en derde waren goed. Deze morgen op maat maken en hopelijk al op hun plaats vastzetten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harry Bouma Geplaatst: 22 oktober 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 22 oktober 2017 Hey, volgens mij zag ik zo'n buiger te koop staan op racenet. Heb jij die gekocht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thimo Jansen Geplaatst: 22 oktober 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 22 oktober 2017 Nee, is van https://chassisparts.com/buigmachines/gt-buigmachine-standaard.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thimo Jansen Geplaatst: 23 oktober 2017 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 23 oktober 2017 Na uren passen, meten, kijken, hoofd krabben, mallen maken, nog meer passen en meten ben ik tot dit resultaat gekomen. Ben er best groots mee, de buizen staan zo ver mogelijk bij het hoofd vandaan en zijn links/rechts vrijwel symmetrisch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 24 oktober 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 Netjes, goe bezig daar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M. de Bondt Geplaatst: 24 oktober 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 mooi werk!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
W vd Knaap Geplaatst: 24 oktober 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 24 oktober 2017 Ziet er goed uit! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niels Schreuders Geplaatst: 12 november 2017 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 november 2017 Ziet er erg strak uit! Is een klusje waar je echt geduld en precisie voor nodig hebt! Maar daar is het resultaat dan ook naar! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thimo Jansen Geplaatst: 21 oktober 2018 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 21 oktober 2018 Game on! Dit weekend ben ik eindelijk weer bezig geweest met de Striker. Ten opzichte van de foto’s hierboven was de kooi een jaar geleden al wel vastgelast en voorzien van een enkele diagonaal in het ‘dak’. Die enkele diagonaal heeft me lang dwars gezeten. Deels omdat het niet symmetrisch is en dat is niet mooi. Later moet er nog een stoffen dak over de kooi gespannen worden en dat ziet er niet uit met een bobbel aan één kant. Daarnaast voelde het niet zo goed om, als bestuurder, niet boven mijn eigen hoofd beschermd te zijn. Jammer van de extra kilo’s aan ijzer op het hoogste punt, maar toch die extra buis gemaakt. Of eigenlijk twee, wat nog best een b*tch was om ze goed aan te laten passen. Daarna verder gegaan met het dashboard en de dwarsstang die de bevestiging voor het stuur gaat worden. De constructie is wat zwaar uitgevoerd omdat deze ook krachten op moet vangen bij een aanrijding van opzij met een SUV of lantaarnpaal. Zie hieronder de foto’s. Ben zelf wel blij met het resultaat en het is vooral fijn om weer aan het bouwen te zijn! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dirk Strikwerda Geplaatst: 21 oktober 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 oktober 2018 Tja, in de kitcar en Striker rijders scène begonnen enige mensen zich al af te vragen hoe het er bij jou voorstond ! Goed om te horen dat je de lastoorts weer ter hand hebt kunnen nemen. Wel herkenbaar, hier staat de boel ook alweer een tijd stil; andere prio’s. Qua chassis sta je op het punt dat zelfs Jeremy Phillips ‘m niet meer herkend. Petje af 👌 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 21 oktober 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 21 oktober 2018 Netjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan de Graaf Geplaatst: 22 oktober 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Goed bezig! Een kooi als dit voegt ook veel torsie stijfheid toe. Ik heb hier wel eens berekeningen aan gemaakt. Ik schat in dat je hem zo 1.5 tot 2 keer zo stijf hebt gemaakt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Groenendaal Geplaatst: 22 oktober 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 22 oktober 2018 Leuk dat je weer begonnen bent zet dit voort Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harm Boerma Geplaatst: 10 december 2018 Rapporteer Delen Geplaatst: 10 december 2018 gaaf zo Thimo . die kooi verhoogt idd de torsiestijfheid enorm. ga je nu de achterspatborden ook verbreden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.