Henk Droppers Geplaatst: 9 mei 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 mei 2016 http://myalbum.com/album/KDMTw5e5gDDH hi mensen, De mini is weer gasdicht, de ashoezen en wiellagers en remblokken zitten er nieuw op en ze heeft dr ontbrekende sensoren weer terug. Nu de laatste hand aan de electra en de waterhuishouding. Gevraagd : externe electrische waterpomp en thermoschakelaar. Daar de hayabusa waterpomp (die normaal 2,9 liter moet verplaatsen) de extra hoeveelheid koelvloeistof niet goed door de radiator krijgt wil ik een electrische pomp in het systeem plaatsen. De bedoeling is dat deze aangesloten wordt met een relais en een thermoschakelaar. Ik kreeg het advies deze pomp buiten het contact om te schakelen zodat de vin en de pomp nog draaien bij een uitgezette , hete, motor. wie kan mij helpen ? hoi, Henk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richard Aerdts Geplaatst: 9 mei 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 mei 2016 Heb hetzelfde gedaan bij mijn XTR, gebruik een pomp van BMW of van de VAG groep. Hier zitten deze op en kosten niet zo heel veel. Doen genoeg aan debiet. Ik heb er eentje van een VW en deze doet 165 liter. Kijk even op MP daar staan er genoeg. Ik heb hem en op een relais met een thermoschakelaar in de radiator en een override switch met een timer relais. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henk Droppers Geplaatst: 9 mei 2016 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 9 mei 2016 Goede tip. Bedankt. Henk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bas Bais Geplaatst: 9 mei 2016 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 mei 2016 Davies craig heb ik compleet met regelunit en werkt top!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.