Ga naar inhoud

Assen acnn 03-04-2016


Albert Donaldson

Aanbevolen berichten

Hoi Harry, 2.03 is wel een beetje traag, 1.59 is wel een snell ronde voor deze auto. PB is 2.02 op slicks. De film is gemaakt met gopro, data komt van vbox sport en deze zijn samen gemaakt naar de film boven met race render. Voor analysis gebruik ik circuit tools. De iphone op de stuur geeft predictive lap time in realtime.

Wanneer ben je van plan om te rijden op Assen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik nog niet, maar ik heb wel ergens een filmpje dat ik 2:08 in de regen rijdt op 16" wielen straatbanden met passagier. Ik vindt het ook wel interessant te weten hoe jij je bump en rebound settings hebt. Als jij de spullen van Simon hebt weet ik de dempercurves zo ongeveer wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bump en rebound zijn allebi in het middenstand, ik wou graag een baseline hebben voor dat ik ga verder spelen. De dampers hebben  Quantum Digressive/Linear Pistons in plaats van helper springs en onder advice van simon at meteor heb ik nog niet gespeeld met de afstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-4-2016 om 11:36 zei Harry Bouma:

Weet ik nog niet, maar ik heb wel ergens een filmpje dat ik 2:08 in de regen rijdt op 16" wielen straatbanden met passagier. Ik vindt het ook wel interessant te weten hoe jij je bump en rebound settings hebt. Als jij de spullen van Simon hebt weet ik de dempercurves zo ongeveer wel.

Had je er niet toevallig ook nog een caravan erachter hangen, toen je 2.08 reed in de regen op straatbanden, of was dat nog op het oude kortere circuit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee joh, via het gras binnendoor afgestoken.  2:08 zal ik echt nog eens na moeten kijken, is wel heul snel op de natte baan. Ik lijdt denk ik een beetje aan alzheimer light.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...