Ga naar inhoud

controlelampje


Rudie Heikens

Aanbevolen berichten

Ik ben voor m'n VM aan het zoeken naar een nieuw controlelampje voor m'n dashboard.

Het glaasje is nu groen, maar een andere kleur mag eventueel ook.

Lengte 40mm, gat-diameter 10mm.

Rick Donkers en andere leveranciers kunnen hem niet meer leveren, te oud, maar misschien heeft een van jullie

nog zo-eentje liggen?

Tot nu toe gebruikte ik een lichtje van een ander model, maar dat wil ik nu dus aanpassen.

Wie kan me helpen?

post-5371-0-56670100-1449935964_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze maar weet niet meer waar vandaan...

Hier wel in LED te koop, even snel gegoogled, in NL heb ik ze niet kunnen vinden.

 

http://www.carbuildersolutions.com/uk/warning-lights-mini-led

http://www.ebay.co.uk/itm/2x-12v-RED-LED-DASHBOARD-WARNING-LIGHT-INDICATOR-KIT-CAR-WIRING-BEACH-BUGGY-/251428230291

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al op www.aliexpress.com gekeken? Staan honderden lampjes op.

 

Een indrukwekkende hoeveelheid lichtjes Ad, inderdaad. Maar allemaal nieuwerwets spul...

Ik denk dat het lampje dat ik zoek is ontwikkeld in de tijd dat Edison nog leefde...

Misschien moet ik m'n heil wel zoeken bij m'n vrienden met een VM, want daar werden ze gebruikt.

Het zou maar zo kunnen dat zo-iemand z'n dashboard heeft gemoderniseerd en daarna z'n oude lampjes heeft overgehouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy, kan je niet alleen het lampje vervangen met eventueel het houdertje en dus de huls zelf en de kop met glaasje behouden?

Dit heb ik normaal wel liggen

 

Het belangrijkste deel is natuurlijk dat deel wat je ziet, dus lenshouder met lensje.

Lenshouder van mijn merk zal waarschijnlijk niet passen in een lamphouder van een ander merk (lees: mijn verkeerde lichtje dat ik wil vervangen)

Maar als je zo'n lenshouder, zoals op de foto, hebt liggen dan kun je me waarschijnlijk blij maken...! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De houdertjes is ook het belangrijkste wat ik zoek, tot nu toe nergens de goede maat tegengekomen, alhoewel er veel divers aanbod is, is het nieuwewetse spul is net n paar mm kleiner.

Dus als iemand wat weet of heeft??

( Rudie is eerst en gaat natuurlijk voor )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rudie en Harm,

 

Via een duitse vriend kan ik deze lampjes aankomen die VM gebruikte.

Wel zwarte behuizing. Hij heeft er 5 liggen in de kleuren: blauw, groen, geel en 2x rood.

Prijs per stuk is 2 euro en verzendkosten is 6 euro.

 

Ik heb ook contact gelegd met VM duitsland maar nog niks vernomen. Al geprobeerd bij Piet de Boer?

 

Grtz Edwin.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via een duitse vriend kan ik deze lampjes aankomen die VM gebruikte.

Wel zwarte behuizing. Hij heeft er 5 liggen in de kleuren: blauw, groen, geel en 2x rood.

Prijs per stuk is 2 euro en verzendkosten is 6 euro.

Grtz Edwin.

 

Helaas Edwin. Ik ga (nog steeds) voor de verchroomde versie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...