Ga naar inhoud

LS: Limburgse Sevenisten


Gast Patrick Aarts

Aanbevolen berichten

  • Reacties 125
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Met jou muziek keuze zit je volgende keer zeker alleen in de auto!

En als passagier Rob nog eens mee rijdt zou ik de radio maar saboteren als ik jou was.

De mooiste muziek komt toch van de Seven!

Vr.gr. Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Patrick Aarts

De derde rit was wederom geslaagd... ...wel gelukkig dat Jos nog kwam opdagen want anders was ik alleen geweest en dat met zo'n mooi weer. Je kunt wel zien wie de commando training heeft afgemaakt en wie... ...euh niet dus.

Opnieuw een 'groene' compilatie van de rit rond Maastricht. Helemaal aan het einde de ontknoping wanneer we de POLITIE NOG NET KUNNEN ONTLOPEN. IK WORD GESNEDEN MAAR KAN ER NOG VANDOOR!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roel Timmermans

hej patrick

de volgende keer wel ffkes stoppen, jullie reden in de tweede rit door herten, daarna over de rijksweg langs mijn huis, zeg maar op 55sec in t filmpje

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Patrick Aarts

LS,

Wanneer ik geen overweldigende aanvraag voor Echt krijg dan sta ik weer of geen weer, weer in Beek bij de Makado.

29 April 19.00 MAKADO Beek ingang oost bij de Pizza tent.

Euh, overweldigend is 1 of meer...

En euh, weer of geen weer is droog met een beetje zon, niet te koud, niet te harde wind, geen bladeren op de weg, niet te laag staande zon, Navy-Seals-weer zeg maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Patrick Aarts

De animo zakt helaas behoorlijk in. 8, 5, 2, 1...

Blijkbaar is 1 keer per week te veel van het goede...

Nieuw voorstel:

- op maandagen interesse peilen voor

- een tocht ergens in die week (dinsdag t/m zondag) op

- een nader te bepalen tijdstip met als

- verzamelpunt MAKADO Beek ingang Pizza tent

Ik zal volgende week opnieuw aftrappen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Patrick Aarts

Twee voorstellen, bij interesse svp hier reageren. Dan weet ik of het zin heeft om te wachten...

woensdag 6 mei, 19:00u, korte rit door Zuid-Limburg.

zondag 10 mei, 13:00u, Beek - Baraque Michel - Beek (ca. 180 km).

...verzamelen beide keren bij Makado ingang pizza tent. Uiteraard alleen bij droog weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patrick,

Zou je er 23-24 mei van kunnen maken? Epe - (Beek) - Baraque Michel -Epe en dan de kroeg in of tuin feestje bij een vakhuisje bij skon weer? Denk dat je dan al 3 Fury's voor een leuke rit hebt staan...

Groeten, Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Patrick Aarts

Ik dacht: stukje rijden, langs het tankstation, bosje bloemen aan de rolbeugel hangen, de benzinelucht eruit rijden en klaar.

Maar, ik snap het, effe vergeten...

17 mei is de Maas - Schwalm tocht. Baraque Michel moet kunnen op de 24ste mei. Zie jullie in Baarlo.

Voor morgen ziet het er niet echt veelbelovend uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 Mei vanaf Beek : verzamelen 11.00. Naar Epen, ijsje en instappunt voor Vanhautem en anderen ?. Vandaar ritje en dan ontknopen weer in Epen bij ijsboer van Loo rond 16-00 - 17.00 ?

.

Is dat wat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Marcel Wetterhahn

Klinkt goed,.....

Moet effe de gezinsagenda raadplegen (die is nog werken momenteel), ivm kinderopvang (niet omdat ik toestemming moet vragen,...duh).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stefan Muris

Hallo mede Limbo's

Ik heb sinds kort de platen op mijn mk indy. Ik moet deze alleen nog laten taxeren. Is er interesse om dat met meerdere personen te doen?..

Eventueel ergens afspreken?...ik woon in Stein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stefan,

Je kan NU vrijdag middag in Deurne terrecht, als dat past mail maar. v.Steijn komt dan Dax en Lotus keuren zover..

Is mooi ritje 3 kwartier binnendoor rijksweg > Roermond > Meijel > ..

Groeten, Theo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...