Ga naar inhoud

carbon stoneguards (voor achterspatborden)


Benoit Lemage

Aanbevolen berichten

vraag het don carbon . ik heb nog wel een paar nieuwe plastieken liggen die hij als mallenmaker kan gebruiken

Harm bringt it on. Altijd bruikbaar om als mal te dienen. Mocht je ze kwijt willen laat maar weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benoit, stuur me even je mail, want ik kan geen PM naar je zenden.

Ik heb namelijk mijn spatborden achter bekleed met Aluminium met hamerslag 0,7 mm en toen verlijmd met INNOTEC zwart.

Doe een PM naar me met je mail, dan stuur ik je een paar foto's van de Westfield.

grtz. Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb iemand gevonden die ze maakt en ook op voorraad heeft liggen.

Hij heeft ze voor de nieuwe alsook de oude versie van de westfield body. Ook al heb je de wagen met originele verbrede spotborden, die heeft hij ook in voorraad.

Geholpen dus.

bettag@belecon.de
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, in Aken. Hij is ook een volledige carbon body aan het ontwikkelen voor de westfield, super licht. Gewoon prachtig. Ook kan je met vier schroefjes van screen naar aero screen de wagen ombouwen. 5 minuten werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb iemand gevonden die ze maakt en ook op voorraad heeft liggen.

Hij heeft ze voor de nieuwe alsook de oude versie van de westfield body. Ook al heb je de wagen met originele verbrede spotborden, die heeft hij ook in voorraad.

Geholpen dus.

bettag@belecon.de

Hoi Benoit,

Begrijp ik nu van jou dat hij stoneguards ook voor de Fixed body heeft liggen van Carbon? Of is dit carbonlook?

Mag ik weten wat de prijs is! Ik wilde die van Carbonmods hebben, maar kwam helaas recentelijk tot de ontdekking dat die ze niet meer maakt. ik ben ds zeer benieuwd naar jouw bevindingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft de echte carbon, geen plastiek. De prijs is te vergelijken van die van Mog of Westermann.

Stuur hem anders maar een mail... best in het Engels. Ik had je wat meer verder geholpen, maar ik ben weer voor een tijdje in Amerika :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb zojuist mailcontact gehad met Christoph Bettag.

Van voorraad is geen sprake en hij maakt ze ook niet zelf: hij geeft aan nog 1 setje te hebben liggen, maar hij weet niet of het past op mijn '92 fixed arches wide body. Naar Aachen rijden vanuit het mooie Maasluis is een behoorlijke roadtrip met het huidige weer, en mogelijk voor niets als het niet gaat passen...

gr. Stijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...