Ga naar inhoud

Hotel zoeken met afgesloten/privé garage


Ramon Koch

Aanbevolen berichten

Zakelijk gezien kom ik regelmatig in hotels, en mag ook diverse keren per jaar een hotel organiseren voor collega's. Ondanks die ervaring heb ik geen idee hoe ik een hotel kan vinden met garageboxen die je kunt huren. Ik wil graag eens een meerdaagse tocht maken door de Eifel. Dan wil ik de auto over nacht graag droog en afgeschermd tegen nieuwsgierige aagjes hebben.

Het idee is om een lang weekend te boeken, vrijdags 400-600km te doen richting een hotel met garage en leuk centrum in de buurt. Zaterdags luieren, sightseeing, en begin middag door naar volgende hotel 200-300km verderop. Zondags dan weer terug naar huis 400-700km.

Een route uitzetten is geen probleem, wel het vinden van hotels waar de auto betrouwbaar gestald kan worden. Als ik de afschrikwekkende verhalen lees van leden die een bus japanners van de auto moeten plukken, dan is het enthousiasme alweer een heel stuk gedempt. Vrijdag was ik bijvoorbeeld zo handig om even de lokale Gamma te bezoeken, kwam er langs met de Westfield op weg naar huis. Boodschapje gedaan en bij buitenkomst staan er 5 "deskundigen" om je auto elkaar alles erover te vertellen. Vijf minuten langer bij de kassa en ze hadden hem uit elkaar gehaald om te zien wat er allemaal in/om/aan zat.

Is geen geruststellende gedachte om zo je auto bij een hotel te parkeren en een hele nacht/dag achter te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ramon,

Wij gebruikten voor de tweede week van ons verlof de website van "Eurorelais", Eigenlijk een website voor vakantiewoningen, maar bij de zoekcriteria kan je ook "hotel" en "garage" aanvinken...

Succes.

Greetz, P&C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ramon,

Ik ga altijd naar "Hotel Landhaus Sonnenhof" te Adenau.

Gelegen net buiten en boven het dorp.

Het plaatsjes zelf heeft ook enig vertier (voor Eifel begrippen).

Goed hotel met een goede keuken EN garageboxen.

Ligt ook niet ver van de "Ring" vandaan.

Succes!

Vrgr. Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...