Ga naar inhoud

Ardeense wegen eisen alweer hun tol


Patrick vd Langenbergh

Aanbevolen berichten

In Zeeland zijn de wegen prima, strak asfalt, daar hebben ze niet zo'n last van de drempelplaag.

Dus een dagje of weekendje Zeeland is voor mens en machine geen straf :)

Beste tijd is na het hoogseizoen en op een zondagochtend.

Geen kip op de weg, mooie omgeving, dus genieten.

Wel even op de km teller kijken bij het naderen van een flitspaaltje :)

Groet,

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mooie wegen wil rijden ga ik naar de Eifel, vanuit Eindhoven net zo ver en top wegen en met de optie [spannende route] op mijn nieuwe tomtom is het een walhalla voor de sportieve rijder.

3 weken terug de tomtom in Luxemburg gebruikt en ben daar op zeer mooie wegen geweest die ik met de motor nog nooit gereden had, top wegen top natuur.

succes met de reparatie Patrick.

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Zeeland zijn de wegen prima, strak asfalt, daar hebben ze niet zo'n last van de drempelplaag.

Dus een dagje of weekendje Zeeland is voor mens en machine geen straf :)

Beste tijd is na het hoogseizoen en op een zondagochtend.

Geen kip op de weg, mooie omgeving, dus genieten.

Wel even op de km teller kijken bij het naderen van een flitspaaltje :)

Groet,

Arjan

Volkomen waar... Zelfs gisteren in "De Zak " over geasfalteerde 1 auto brede weggetjes waar ik als Local zelfs nog nooit was geweest . Dankzij de Onroute Motor op m'n Garmin... En dat in het hoogseizoen zeer goed te doen....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komend weekend zijn er vestingdagen in Hellevoetsluis.

Op tijd in de ochtend vertrekken en dan heb je een mooi stukje Zeeland te pakken en een dagje rondhangen in Hellevoetsluis.

Er is een auto show, oldtimer vrachtwagens, legervoertuigen, kanonschieten, demonstraties sterkste man.

Zo snel te zien lijkt over Beijerland ernaartoe rijden de leuke route en kun je terug over de N57 Stellendam en je kan zelfs nog doorrijden over de N57 naar Burgh Haamstede.

http://www.vestingdagenhellevoetsluis.nl/asp/vdh.asp?t=show&var=793

post-11818-0-01092600-1439036819_thumb.j

Groet,

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans dat we de MNR rijdend gaan hebben tegen Croix zijn een beetje gestegen!

Ik heb vandaag bericht gehad van Chris Nordon, dat hij de op maat gemaakte wishbones vandaag heeft opgestuurd per express delivery!

Da's pas service! Ze zijn pas aan de nieuwe begonnen wanneer ze de gebroken exemplaren op de werkbank hadden liggen. Dit om vergissingen uit te sluiten, aangezien ze door de jaren enkele verschillende modellen hebben gemaakt. Ik heb vorige week woensdag de oude per post opgestuurd. 4 werkdagen later zijn de nieuwe al onderweg... Wat vertelde een "invoerder van kitcars" mij ooit ook alweer??? "De levertijd kan variëren van 4 weken tot 6 maanden... Met die Engelsen weet je nooit!" Niet met MNR! Marc en Chris Nordon rekenen in dagen wanneer het echt dringend is!!!

Great service MNR ltd!

Nu nog hopen dat de express delivery service van UPC even snel is, of het gaat er toch nog om spannen voor Croix :wink:

Ik bedoel wel de voorste draagarmen en de zwakke ophangpunten aan het chassis. Die moet je afschagen.ik heb ze zien scheuren

By the way Bas, is onderstaande wat je bedoelt met afschagen? Een fotootje van ons frame toen we in 2009 begonnen aan de bouw van de MNR... Ik heb zelden (of nooit) een chassis gezien met zoveel driehoeken in verwerkt als dat van de MNR VortX...

afb4100086.JPG

Greetz, Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patrick,

Dat is snelle service, maar je hebt de draagarmen nog niet in je handjes..

Zo'n ophanging heb ik nog nooit gezien, ziet er op het eerste gezicht een beetje onnodig complex eruit, maar wel gelikt :)

Als je nog een handje nodig heb om te helpen, laat het weten, het zou zonde zijn dat je de MNR niet zou kunnen meenemen naar Croix.

Groet,

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag om 11u30 stond UPS aan de deur met de nieuwe wishbones. Ze zien er een stuk steviger uit dan de vorige. Die wogen 1Kg400. De huidige wegen bijna het dubbele, 2Kg560...

Deze keer hebben ze ronde buis gebruikt. De buis die ze gebruiken om de busjes voor de poly-bushes te zagen. Er werd geen plaat tussen gelast, zoals ik gevraagd had, maar er werden vertikale verstevigingsribben gelast over de bussen waaraan de pushrod's vastzitten... Ik zal nog wel eens een foto posten wanneer ik aan de pc zit...

De MNR is voortaan belgische-wegen-proof :-) en ook voor Hollandse klinkers moeten we geen schrik meer hebben....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wát een gepruts om op zo'n krappe plaats met die kromme, lage fijne motorieks vingers van mij die bouten door de poly bushes te krijgen, maar... met vereende kracht met Christel is het gelukt!! Zij de rechtse kant en ik, dank zij mijn linkerhand die steeds meer een rechterhand aan 't worden is, ik heb de linker wishbone gemonteerd...

We gaan met de MNR over het circuit van Croix-en-Ternois kunnen scheuren! YIHAAA!!!

Greetz, P&C

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaan met die banaan zou ik zeggen

de toertoch van vandaag heeft als enige schade dat mijn voorspatbord losgetrilt is

dus die belgische wegen doen hun best om onze wagens te pesten

zo te lezen gaat het helemaal goedkomen op het circuit croix

afz rob en sa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...