Ga naar inhoud

Speedon bankroet door nasleep oldtimerbrand


J. Hollander

Aanbevolen berichten

wij hebben in januari al een doorstart gemaakt.

Helaas is dit het gevolg geweest van de verzekeringen.

Ons nieuwe bedrijf heet Speed-Demon.

www.speed-demon.nl

Toch zeker meer een gevolg van geen verzekeringen, ik vind dat je als bedrijf de morele plicht hebt om verzekeringen af te sluiten , zodat schade aan auto's van klanten altijd via de bedrijfspolis verzekerd is, verder had bij een normale bedrijfsschade verzekering het bedrijf ook niet failliet te hoeven gaan.

Een bedrijf failliet laten gaan is een natuurlijk wel een makkelijke manier om verplichtingen te ontlopen.

Ik vind het rot voor iemand dat er een brand uitbreekt, maar om alle gevolgen maar aan verzekeringen te wijten, vind ik wel ver gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

martin wat weet jij van de inhoudelijke kwesties. Er was wel degelijk een asr bedrijspolis. Het is een erg ingewikkeld verhaal geworden.

Ik heb een half jaar lang geprobeerd alles te rgelen en goed te laten komen. Voor de klanten is het geregeld. Helaas niet voor het bedrijf.

De benadeelde klanten zijn dus door de bedrijfsschade verzekering schadeloos gesteld volgens jou, ik heb andere verhalen gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom vindt ik 'heb gehoord' onderwerpen nooit heet genoeg om je klauwen aan te branden, mits bron geverifieerd. Mensen proberen elkaar allemaal zwart te maken. En perceptie veschilt nou eenmaal van persoon tot persoon.

Ik vindt het vervelend voor alle betrokkenen, dat er ruim een jaar na de brand nog over nagekaart dient te worden door verzekeringen.

Gelukkig kennis en kunde niet verloren.

Succes en sterkte Mischa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom vindt ik 'heb gehoord' onderwerpen nooit heet genoeg om je klauwen aan te branden, mits bron geverifieerd. Mensen proberen elkaar allemaal zwart te maken. En perceptie veschilt nou eenmaal van persoon tot persoon.

Ik vindt het vervelend voor alle betrokkenen, dat er ruim een jaar na de brand nog over nagekaart dient te worden door verzekeringen.

Gelukkig kennis en kunde niet verloren.

Succes en sterkte Mischa.

De bron zit wel heel dicht bij het vuur en ik vertel geen onzin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hap niet. Al kan ik hier heel uitgebreid en geraffineerd op reageren. -edit-

Als je zo'n hekel aan fora hebt, snap ik niet dat je er op kijkt en post - edit -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik dan ook maar even wat roepen hier:

Mischa kan geen rechtshandelingen meer verrichten

En iedereen die schadeloos is gesteld heeft dat te danken aan de verzekering van diegene die zijn auto op de rollenbank de fik in ging.

Jammer dat de brandblussers niet functioneerden..................had mogelijk wat ellende bespaard.

En voor diegene die een paar euro kapot willen gooien moet maar even bij de kamer van koophandel gaan winkelen.

Fijne avond allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zo'n hekel aan fora hebt, snap ik niet dat je er op kijkt en post, - edit -

Nou nou Martin, ik begrijp de toegevoegde waarde van deze reactie totaal niet ! Wat hebben we hieraan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...