Ga naar inhoud

Countach project


Tim Valk.

Aanbevolen berichten

Motor is ideaal voor het countach project, zeker als je aan de koeling denkt wat hier langs de bovenkant zit, om te beginnen komt de motor "gewoon" achter een vw versnellingsbak, gezien de vw basis is dit een vrij makelijke opbouw dan om te beginnen en te zorgen voor de keuring en invoerings zorgen

Een corvair zelf is meestal automaat en niet geschikt dus, voor op de vw hebben verschillende firmas in de tijd in de usa een pasplaat ontworpen hiervoor gezien deze opzet regelmatig in buggys gebruikt werd

Achteraf kan ik dan nog eventueel de aanpassing doen en het geheel omdraaien om het middenmotor effect te creeren, bij de vw kan je ook de draairichting omkeren😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ben benieuwd naar het eindresultaat later

maar de reactie van mischa is begrijpelijk want er gaan er veel fout

heb vanmiddag nog een gesprek gehad met een apk heer van de rdw die de steekproef kwam doen

en daar hadden we het al snel over kitcars en motoren en hij zei ook dat ze de regels strenger gaan controleren vanwege te veel omgecatte wagens

maar ok we dwalen weer af op dit forumonderwerp van tim

in iedergeval zulke cadeau's zijn altijd mooi want dan kan je weer een stukje verder

groetjes rob en sa vanuit een donker terneuzen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ben nu nog even aan een dutton bezig zodat ik kortdag toch nog een dagje cabrio kan rijden, en dan zorgen dat de mk klaar is voor volgend jaar als de winter om is, daarna begin ik pas met de countach en hoop deze tegen eind volgend jaar zover te hebben voor te keuren😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed bezig daar

ik wou vandaag naar de apk met de cobra maar dat ging vandaag niet helemaal zoals geplant

dus nu maar eerst die oude bedrading vervangen die vandaag vlam pakte

maar ok zo zijn we allemaal lekker bezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Gezien ik momenteel zo door het lotus virus geinfecteerd ben gaat het countach project de verkoop in, wil eigenlijk nog een elise bijzorgen (lieft een ongeval wagen) en dan uitbouwen tot het extreme, de schuld hiervan is Roy met volgende foto

19D10169-D350-4FCA-9C80-5ACE5C231F9F.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Toch weer hard aan het twijfelen om het countach project dan toch niet te verkopen, 2 geintereseerde gehad thuis maar zagen het werk niet zitten

Dan begin je na te denken hoe exclusief dit toch wel is, het werk schrikt me eigenlijk niet af, ben nog jong :)

Wat denken jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

netjes toch dat deze verkocht is    spijt krijgen weet je later pas

 

hier zitten we ook in twijfel om onze countach project te verkopen met nederlands kenteken compleet

en dan misschien ook de dax-rush v8 automaat

maar ok  dat zijn weer dingen waar we zo mee bezig zijn

 

maar  zien het wel hoe het loopt

 

gr rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

het werk zitten we niet mee om te doen maar de tijd is 1 van de grotere problemen

maar ok we zien het hier wel wat het word   

zal wel weer een drama wezen met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kijkers pfff

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...