Ga naar inhoud

De veranderingen aan mijn Westfield nr 2


Wim v d Hil

Aanbevolen berichten

Super mooie Westfield Wim, de striping is echt belachelijk mooi en maakt hem helemaal af. veel plezier met de nieuwe Westfield.

ps. Ik weet nog een klein verbeterpuntje :wink: maar is wel er lachen zo, zeker in een linkse doordraaier :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je alweer bijgekomen van de 'aardse' ongeneugten Wim ? Je leek zaterdag nogal ontdaan van een paar modderspetters op de Westfield :-)

Ja het is er weer af al die shit zooi :evil: . Bij thuiskomst alles gewassen en zondags weer gepoetst.

En natuurlijk ging de zon schijnen toen we naar huis reden.

Wel heel veel gelachen met Remy van Gaalen naast me :-D:-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Even geen verbeteringen, maar een paar plaatjes van de Westfield in Zwitserland en Italy.

Eind September heb ik met een aantal AD Autobedrijven een roadtrip naar zwitserland / Italy gemaakt.

Daar hebben we zo'n 10 passen gereden :wink:.

Ook zat er nog een goed doel aan vast ( CLINI-CLOWNS) en hebben we 3556,- euro opgehaald.

We zijn gestart in Oosterhout en geeindigt in Davos, vanaf Oosterhout de hele rit (2500 km)zonder dak gereden. :cool:

Het was SCHITTEREND !

Foto540-FOSYC7W8.jpg

Foto540-8LBNTDX7.jpg

Foto540-TWEEVRJQ.jpg

Foto540-IN4XMJTI.jpg

Foto540-F6HLF6RM.jpg

Foto540-8ZRQUPI7.jpg

Foto540-FAAD4VWI.jpg

Foto540-XQW3ZEVS.jpg

Foto540-86CKBPFY.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sigfried_Keuler

Mooie fotos.

Alleen dat "goeie doel" kan daar die p.rutser iets over schrijven in de kits?

Zon kliniclown kost nl 2 ton per jaar en die careclowns voor demente bejaarden schijnen nog meer te kosten...... als ze dat geld nu gewoon eens besteden aan zorg.... zo ga je wel denken als je bejaarde vader ziek in de stront ligt door gebrek aan zorg en de directeur van die clinigekkigheid een salaris van bijna anderhalve ton met leasebak geniet. Ik kreeg eens heel erg ruzie met zon clown toen ik hem vroeg naar de geldstromen. Nee ik ben meer van aktief direkt iets doen voor zieke kinderen. Voor 1 clown kan je 200 keer circuit lelystad afhuren om rond te knallen met die kids bijvoorbeeld..tel uit de winst

http://www.hoemannendenken.nl/2014/09/05/dood-aan-de-cliniclown-dood-aan-de-careclown/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sigfried,

Wellicht kun je een beetje voorzichtig zijn met de uitspraken die je doet!

In de bovenlaag zullen er best mensen goed kunnen leven van hun salaris, maar daaronder zitten heel veel goeie mensen die zich vol inzetten voor zieke kinderen, vrijwilligers en betaalde krachten!

Waarschijnlijk komt het niet eens bij je op, maar er zijn ook kinderen die gewoonweg te zwak zijn om een "actief" iets, zoals jij omschrijft bij te wonen!

Heb dit bovenstaande zelf aan de levende lijve helaas mee mogen maken!

Ikzelf heb een maand lang dicht bij mijn kind kunnen wonen in het Ronald mc Donald huis, een organisatie waar men waarschijnlijk in de bovenlaag ook meer salaris op de rekening gestort krijgt dan dat ik in een paar jaar verdien.

Hier zaten ouders waarvan de kinderen terminaal lagen in het ziekenhuis, en dus ook geregeld opgevrolijkt werden door cliniclows.

Maar o wat was ik blij dat deze vrijwilligers en dit huis bestond!

Overigens heeft mijn zoon in de maanden dat hij vocht voor z'n leven ongeveer 5 ton gekost, hij heeft de ziektenkostenpremie dubbel en dwars terug verdient in ons gezin en is nu een gezonde knul van 2,5 jaar oud.

Aan de ene kant is het slecht gesteld met de zorg en aan de andere kant mogen we blij zijn met z'n allen dat we hier wonen!

Dus keep up the good work allemaal!

Groet Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bas, maar wat hebben de cliniclowns met het Ronald mc donald huis te maken? Ik kan de link niet ontdekken. Zijn volgens mij 2 totaal verschillende organisaties.

Wat betreft die cliniclowns kan ik mij de reactie van Sigfried wel voorstellen als je het stuk leest met de jaarcijfers. Natuurlijk heb je betaalde krachten nodig om een organisatie te laten runnen, maar er zit hier wel een businessmodel achter die er volgens mij iets anders uitziet dan een Ronald McDonaldhuis. Maar goed, ik ben ook op voorhand achterdochtig bij vele "goede doelen" die allemaal uit een goed hart en met de beste bedoelingen zijn ontstaan maar waar in de loop van de tijd een business model aan wordt gehangen die veranderende doelstellingen heeft.

En nu ik toch bezig ben heb ik zo mijn twijfels over zo'n zogenaamde goede doelen rally waarbij geld voor het goede doel wordt opgehaald; Zijn naar mijn mening ook een beetje een farce. Meer bedoeld om een bedrijfsmatige aftrekpost te creëren voor je privé tripje. Dit gaat natuurlijk niet op als de kosten van het tripje in een evengroot of veelvoud bedrag richting het goede doel gaat. Ik zou dan zeggen doe nog een rondje.

Ik stel spontaan voor om een sponsorrally te organiseren voor het Ronald Mcdonald huis waarbij we een evengroot bedrag aan de verbrande brandstof in de kas storten. Wie o wie? Ik schrijf me als eerste in. Dieselkitcars en hybrides zijn uitgesloten van deelname, die zijn te zuinig.

Alle benzinekitcars eerst bij mij melden voor de juiste brandstofafstelling.

Neem dit bericht overigens niet tè zwaar op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke,

 

Of het nu wel of niet een goed doel is en aftrekbaar of niet, het was een mooi geheel.

 

1 ding weet ik wel zeker  :-D ik zal geen verslagen meer posten.

 

Lekker wel doen Wim! Jij bent er trots op wat je voor een stichting als een Cliniclown voor elkaar hebt gekregen en in jou beleving hiermee langdurig zieke kinderen geholpen worden door zich minder ziek te voelen.

 

Vorige week woensdag (14-10) zelf ook een ritje voor Stichting de Opkikker gedaan van Grolsch veste naar manege in Almelo. een kleine moeite maar de lach op het gezicht van het gezin spreekt boekdelen.

 

(Ik weet helaas net zoals Bas B wat het voor de kinderen doet... Zet een half volle accu in je auto, koppel de dynamo los en kijk eens hoever je komt. Hiermee moet mijn zusje (nu 22) dagelijks leven. Dus een hele dag mee naar een meeting is voor haar dus niet mogelijk.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sigfried_Keuler

Sorry voor de mensen die ik kwets hier maar lees goed wat ik zei, niets over het mcdonaldhuis en niets tegen zieke bejaarden of kinderen integendeel. De essentie gaat erom dat er veel goede doelen zijn die onder het mom van goedheid hun zakken vullen achter de schermen. Alles wat met grootkapitaal te maken krijgt corrumpeert. Het resultaat daarvan marcheert nu europa binnen. Wereldnatuurfonds cliniclowns etc goed bedoeld maar ondertussen...lees maar eens verder dan je neus lang is.mijn broek zakt ervan af in elk geval

Van 1 clown heb je een jaar lang ook 100 vrijwilligers op de been. De 200 trackdays was enkel een vergelijking om de belachelijke kostenverhouding aan te geven. en natuurlijk kan niet elk kind daaraan meedoen. Dat is helemaal niet wat ik aan de kaak wil stellen. Het is het systeem wat ten onder gaat aan de corruptie.kijk maar naar de zorg hoe het daar gaat en wat het kost. Niet meer op te brengen. zoals ik al zei vader laten ze in de stront liggen en dan heb ik toch liever 6 kundige verpleegsters aan het bed dan 1 carecliniclown die even duur is als alle 6.

Goed idee van harry trouwens. Ik vind de beste goede doelen diegene die direkt iets doen zonder bureaucratische geldverslindende graaicultuur ertussen.

Sorry ook voor wim ik wil je topic niet verzieken. Allemaal goed bedoeld maar laat je niet foppen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dit bovenstaande zelf aan de levende lijve helaas mee mogen maken!

Ikzelf heb een maand lang dicht bij mijn kind kunnen wonen in het Ronald mc Donald huis, een organisatie waar men waarschijnlijk in de bovenlaag ook meer salaris op de rekening gestort krijgt dan dat ik in een paar jaar verdien.

Hier zaten ouders waarvan de kinderen terminaal in het ziekenhuis lagen, en ook geregeld opgevrolijkt werden door cliniclows.

Wat ik met bovenstaan bedoelde te zeggen is dat er in het RMD huis, mensen zaten waarvan het kind werd opgevrolijkt door zon cliniclown.

Van mijn kant uit was het wellicht ook wat direct, mijn excuses hiervoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bas hetgeen je diep raakt wekt heftige reacties op. Niets om je voor te verontschuldigen onder forum "vrienden" (niet sarcastisch bedoeld). Is ook best wel een persoonlijk ding wat je deelt en te waarderen. Maar goed dat is natuurlijk mijn opvatting die dit forum item wel weer vervuilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sigfried_Keuler

Vind ik ook harry bas hoeft zich zeker niet te verontschuldige als ik zijn verhaal lees van wat ze meegemaakt hebben laat dat duidelijk zijn.

Een goed doel dient in algemeen belang te zijn en het fenomeen cliniclown is dat zeker vanuit de bedoeling. Maar dat zon clown 2 ton kost per clown per jaar en hij zn optreden doet binnen de zorg waar ook een graaicultuur heerst en een ondercapaciteit heerst aan aangaande competent personeel en armeren onthouden worden van noodzakelijke zorg geeft mij een hele nare bijsmaak. Dat wordt een nog erger gevoel als mensen sterven doordat ze zelf net ff buiten de boot vallen betreft zorg ontvangen doordat zorgkosten de pan uit rijzen omdat de zorgsector nu eenmaal tot doel lijkt te hebben een kleine groep mensen heel erg rijk te maken dmv verplichte premies die het volk op mag hoesten. Dat werkt lekker NOT en dan komen er nog even honderdduizenden niet betalende zorgbehoevenden nederland binnenmarcheren. Gaat helemaal goedkomen NOT. dit wetende krijg ik een enorm kut gevoel als ik in datzelfde zorgcircus een veel te duur mens met een rode neus zie ronddansen dat gesponsord wordt door goedwillende mensen terwijl inmiddels 10% ofzo zelfs hun zorgpremie niet meer kunnen betalen . Of mag ik zo niet denken ik heb het er moeilijk mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeilijk om hierop te reageren  maar  ik ga hier heel erg kort op reageren

 

je hebt gewoon gelijk sigfried  teminste in mijn ogen

 

maar vind dit eigenlijk in een nieuwe topic te horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie discussie over die goede doelen, Misschien kan een moderator dit ff afsplitsen ,om wims topic te zuiveren, in een discussie over het monetaire stelsel in ruime zin met wat subtopics:

banken, 911, MH17, Rusland, crisis, zorg en vaccinaties, migranten en goede doelen als cliniclowns....ofzo........

 

Ik heb alvast wel wat leuke input om het totaalplaatje aan te vullen voor mensen die wakker willen worden, er gaat een wereld voor je open dan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...