Erik van de Donk Geplaatst: 27 januari 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 27 januari 2015 Nog steeds op zoek naar een nieuwe compacte aanhanger kwam ik de Humbaur met "zakbare laadvloer" tegen. Heeft iemand ervaring met deze aanhanger: De vloermaat is 310 x 177. De Westfield is ongeveer 30 cm langer. Zou het een groot probleem zijn als deze een klein beetje oversteekt aan voor- en achterzijde? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bas Bais Geplaatst: 27 januari 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 27 januari 2015 Wij hebben met de brian james ook dat als mijn pa z'n auto er op staat, hij wel wat oversteekt aan de achterzijde, maar dat is niet echt een probleem lijkt me.groet Bas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Patrick vd Langenbergh Geplaatst: 27 januari 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 27 januari 2015 Gaat de onderkant van neus van de Westfield niet tegen het "voorbord" stoten? De MNR zou ik er niet op kunnen laden lijkt me...Ik heb onlangs een enkelassige "Road Runner" mogen gebruiken van een kennis. Prima aanhanger, stabiel achter de auto, eenvoudig te laden door het (hydraulische) kantelsysteem en prima bevestigingsmogelijkheden...Greetz, Patrick Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erik van de Donk Geplaatst: 27 januari 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 27 januari 2015 Net info ontvangen dat het oprijdgedeelte ook nog 22 cm is dus in totaal 332 cm (zit misschien kenteken plaathouder in de weg maar dat is op te lossen). Voordeel van deze Humbaur is dat hij redelijk compact is en ook voorzien kan worden van huif. Nadeel van de zakbare vloer is dat de aanhanger iets breder is!Is het raadzaam om de aanhanger te voorzien van schokdempers? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wichard Theunissen Geplaatst: 28 januari 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Hoi Erik ik weet dat Wim van de Hill ook zo een aanhanger gebruikt mss een optie om daar de nodige info op te vragen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erik van de Donk Geplaatst: 28 januari 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Hoi Wichard, hierover heb ik contact met Wim, maar hij heeft een ander type/merk! Ik denk dat deze aanhanger precies is wat ik wil, ik weet alleen niet of extra schokdempers een verbetering zijn of niet! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wichard Theunissen Geplaatst: 28 januari 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Das inderdaad ff moeilijk om zo te zeggen das dan kwestie van uittesten toch succes verder Erik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen Brans Geplaatst: 28 januari 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Schokbrekers zijn in iedergeval een vereiste als je ooit een 100km/u sticker/toelating wil in duitsland. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richard Aerdts Geplaatst: 28 januari 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Ik heb zelf een Humbuaer zonder al die franje. Ik ben hier zeer over te spreken. Deze heeft standaard schokbrekers en ligt als een huis achter welke auto dan ook. Hij staat op kenteken als 1200 kg en heeft een eigen gewicht van 290 kg. Hij heeft een effectieve laadvloer van 300x163 cm. Mijn XTR steekt ongeveer 60 cm aan de achtekant uit en dit gaat prima. Er zitten oprijplaten bij maar ik heb er iets langere bij gekocht omdat de XTR erg laag ligt. Je mag altijd even komen passen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erik van de Donk Geplaatst: 14 februari 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 14 februari 2015 Bedankt voor de info, ik heb uiteindelijk toch de Humbaur HKT183117s besteld met schokdempers etc. Als ik hem heb laat ik wel weten hoe die bevalt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.