Ga naar inhoud

Tour gebied Monschau (Dld)


Erik van de Donk

Aanbevolen berichten

En om dan te beginnen met een basis uitleg over de materie in het clubblad Kits4all?

Om vervolgens bij elke nieuwe uitgave een stukje meer in de materie te duiken en te eindigen bij de gevorderden.! ?

Wij als redactieteam zouden dat een heel leuke bijdrage vinden, temeer daar het de leden en lezers echt interesseert.

Laat je wat weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al jaren een Garmin gebruiker, maar weet op dat vlak helemaal niets!

Ik ben dus zeker geïnteresseerd in een goede uitleg in het clubblad danwel in persoon.

Vrgr. Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, mooi om zoveel animo te vinden. Altijd weer leuk om met een enthousiaste club te zijn.

Ik PM/DM verder met Bas Braams, want het meest zinvolle (breedste publiek) lijkt mij idd Kits4all. Als er daarna nog animo is voor een training, dan kan dat zeker nog. Misschien moeten we in de nabije toekomst een tweedaagse bijeenkomst Limburg plannen. Zaterdags touren en zondags een gps training.

Doordeweeks zou natuurlijk ook nog kunnen, ivm drukte in het Heuvelland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ramon,

Ik ben ook geïnteresseerd in het uitzetten van routes, want mijn garmin gooit altijd tussendoor mijn routes overhoop.

Dat toeren hier in de regio zie ik ook wel zitten, om dan de praktijktest te doen.

gr, Ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Erik, we hebben eigenlijk jou topic ingepikt.

Vriendelijk verzoek aan iedereen in dit topic uitsluitend te posten naar aanleiding van een meerdaagse tour door de Eifel.

Ik zal een nieuw topic starten genaamd " Navigatie "

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

....uitsluitend te posten naar aanleiding van een meerdaagse tour door de Eifel....

Hierop weer opnieuw aansluitend: Dit weekend (met evt vrijdag inbegrepen) wil ik iets/een stukje gaan rijden in/om/door de Eifel. Toevallig mensen hier die hetzelfde plan hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...