Dirk Strikwerda Geplaatst: 1 april 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 1 april 2015 "Met de voet wel natuurlijk". Bedoel je daarmee dat je probeert om de koppeling met de hand te bedienen ofzo ?Rechtstreeks op de gaffel gaat je met de hand niet lukken; zelfs koppelingpedaal bedienen met de hand is al lastig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 1 april 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 1 april 2015 Ik heb het geprobeerd met een (metalen) lijmklem op de "gaffel" en ik kreeg er amper beweging in.Ik snap dat het met de hefboom van de pedaal beter gaat, maar ik vond de kracht die ik moest uitoefenen met de lijmklem vrij hoog.Deze avond probeer ik nogmaals met de kabel en pedaal, ik had vnl schrik om iets te forceren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 2 april 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 april 2015 Zal wel in orde zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 2 april 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 2 april 2015 Ik laat vnvd weten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 2 april 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 april 2015 Enne? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 3 april 2015 Het was inderdaad vals alarm. Works like a charm Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 3 april 2015 Ik zoek nog het aandrijfwiel (op de krukas) voor het aandrijven van de alternator en waterpomp:Ik heb volgende pulley gevonden, maar ik heb geen zekerheid als dit de juiste is. Kan er iemand mij hierbij raad geven? http://www.burtonpower.com/steel-crankshaft-4-v-pulley-sohc-pinto-ft225.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Philip van de Poel Geplaatst: 3 april 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 april 2015 Dit lijkt me de juiste riemschijf, maar deze zou ook gemakkelijk te vinden moeten zijn bij autoafbrekers, cross- of kitcar-mannen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 5 april 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 5 april 2015 Ik had de vorige weken al enkele mails gestuurd, zonder succes Vandaag de tank aangepakt:En kleine dingen aan het "interieur" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 6 april 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 6 april 2015 Vandaag verder gedaan met het aansluiten van het koelsysteem en diverse bedrading.Er is een aansluiting voor de handrem die ik niet kan plaatsen:Waar o waar, sluit ik deze aan op de handrem? Of is dit optioneel?Verder heb ik geen aansluting voor de reverse gear sensor, ook geen reverse gear sensor noch een achterlichtMorgen navragen als dit verplicht is op de BE keuring Laatse vraag:Ik kreeg deze trekstang mee, maar ik heb geen aansluiting op mijn ventilo/thermostaat. Maakt er iemand nog gebruik van deze "lock ventilator"? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 9 april 2015 Gisteren de middenconsole kunnen inbouwen:Nu zoek ik nog voorlampen (cfr Wagner 7014) of elke sealed beam headlight unit (7inch)Op het internet vind ik van alles, maar ik wil iets degelijks. Op welke sites kan ik het best zoeken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yentl Otto Geplaatst: 9 april 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 9 april 2015 Ik heb mijn 7 inch voorlampen bij defendershop weg. Niet duur ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 1 mei 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 1 mei 2015 Tijdje geleden dat er hier een update werd gepost:Spatborden opgehaald en in de juiste kleur gelakt:Uitlaat gefit:Voorlichten besteld en gemonteerdNu rest mij nog het koelsysteem te vullen en de remleidingen.Voor het koelsysteem heb ik vernomen dat de blauwe antivries (ethylene glycol) de beste is. Deze kan ik morgen ophalen Voor de remvloeistof nog geen eenduidig antwoord gevonden: Dot 4, Dot 5 of ...?hierbij een foto van de remcilinder en de remklauw. Mssn dat deze info gebruikt kan worden om de juiste remvloeistof te bepalen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rudie Heikens Geplaatst: 1 mei 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 1 mei 2015 Ik zeg: DOT4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 5 mei 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 5 mei 2015 Thx!DOT 4 is aangekocht en ik ben begonnen met het ontluchten. De achterste remmen blijken moeilijker dan verwacht, maar blijkbaar komt dit vaker voor.Dit weekend tot de constatatie gekomen dat de radiator lek is. Dat wordt een nieuwe bestellen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 5 mei 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 5 mei 2015 Bij het testen van de knipperlichten ook tegen wat problemen aangelopen. Maar blijkt dat de relais ontbrak Dat wordt ook zoeken en bestellen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 5 mei 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 5 mei 2015 Pinkdoos kan je van een andere auto nemen, geen probleem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yentl Otto Geplaatst: 5 mei 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 5 mei 2015 Ik heb aantal over dacht 2 van ford... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R.v.Maarschalkerweerd Geplaatst: 7 mei 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 mei 2015 Reverse gear sensor zit aan rechter- zijkant van een type 9 bak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 20 mei 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Dankje voor de info. Ik heb de sensor niet geïnstalleerd want volgens de keuringsdienst, dient er geen reverse light voorzien te zijn. Ik hoop dat deze info correct is Ondertussen is de polo radiator gemonteerd dmv extra brackets:De achterste spatborden gemonteerd en voorzien van lichtenEn alles aansluiten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
David Francken Geplaatst: 20 mei 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Netjes, het is toch gelukt zie ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
David Francken Geplaatst: 20 mei 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Dat klopt achteruitrijlicht is niet verplicht voor keuring. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
V Meertens Geplaatst: 20 mei 2015 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 20 mei 2015 De verlichting werkt nog niet naar behoren, ik zit met volgende problemen:Voorlichten:Pilot lichten werkenStandlichten werken nietGrootlichten werkenKnipperlichten:werken nietRemlichten:Links werkt naar behorenRechts nietMistlichtWerkt!Hierbij de verbinding aan de relaisdoos (knipperlicht relais aangekocht):1 zekering (30 AMP) is gesmolten, deze was voor de hoorn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 20 mei 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 mei 2015 Afbreken en van nul beginnen is mijn idee bij dit soort restauraties Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Menno Groenendaal Geplaatst: 20 mei 2015 Rapporteer Delen Geplaatst: 20 mei 2015 30 amp voor een hoorn lijkt me wat veel, tenzij je een toeter van een oranje charger met rebellen vlag op je dak hebt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.