Ga naar inhoud

Mini Sure Seal connector 4 polig


Pino Corda

Aanbevolen berichten

RS components? Helaas ook alleen voor bedrijven....

Mischien deze connectoren vervangen door iets meer normaler/makkelijker te verkrijgen.

Of zit je vast aan de sensor aansluitingen?

(Farnell en Rs zijn erg duur... Kan je net zo goed op ebay Super Seals kopen en alles vervangen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Engeland een connector met wat reservepinnetjes voor 17 pond. Bij Polevolt gewoon te bestellen als particulier.

Moet het maar gewoon zo bestellen dan...

Is voor een Stack draadboom. Rotary control knop is kapot en die ga ik vervangen (100 euro durven ze te vragen)

Heb nieuw connectortje nodig voor Stack draadboom. Had deze opengemaakt om er nu eens achter te komen waardoor de boel niet werkte.

Allemaal bedankt voor het meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let op dat je de pennetjes bijna niet gemonteerd krijgt zonder speciaal gereedschap.

Ik heb eventueel wel de speciale krimptang die je nodig hebt voor hetkrimpen van de contacten.

Alternatief en beter te verwerken door de "amateur"

https://www.conrad.nl/nl/connector-dt-serie-aantal-polen-4-busbehuizing-13-a-dt-04-4-p-ce02-deutsch-1-stuks-739700.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bij jouw alleen de stekker stuk is en de rotatry nog goed, wil ik wel een goede rotary met je ruilen voor een kleine vergoeding. Ik soldeer die van mij wel vast in de kabelboom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Rotary is de boosdoener dus die ga ik nieuw kopen. Zit een sureseal op vandaar dat ik er nog een nodig heb voor de kabelboom.

Vind het wat gedoe om van die nieuwe switch het stekkertje af te knippen.

Dat krimpgereedschap komt wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een gebruikte connector, en 4 pennen kosten ook geen vermogen. Postzegel voor pakket voldoet.

Ik zal mijn connector voor de rotary even lostrekken om te zien welke je nodig hebt.

Ik heb je een PB gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...