Ga naar inhoud

Digitale bouwboek VM77 gezocht


Edwin Haerkens

Aanbevolen berichten

Ben,

Ik heb je een mailtje gestuurd met het handboek van VM77-Bartan van begin jaren '90.

Stefan Gysen is zo vriendelijk geweest om de zijne in te scannen. Alle credits gaan naar hem.

Indien er meerdere geïnteresseerde zijn, kunnen zij mij of Stefan een PB sturen.

Grtz Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Stefan,

Ik heb jouw scan inmiddels via Edwin ontvangen, waarvoor hartelijk dank. :-D

Ik heb helaas helemaal niets bij mijn VM ontvangen van de vorige eigenaar en ben op zoek naar alle documentatie, dus alle info is welkom.

Groetjes, Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels mijn boek ook ingescand. Het bevat net wat andere onderdelen en info. Vanaf '99. In 2 gedeeltes gescand, bij elkaar 28 MB. Dus wordt in 2 gedeeltes gemaild...

Ik hoor het wel als ik iemand er bij mee kan maken.

Als er nog andere VM handboeken in omloop zijn, hoor ik dat graag!

Grtz Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Hoi Edwin,

ik zou die graag van je ontvangen. Om de mailbox te besparen heb ik in dropbox een VM map gemaakt waar ik je voor uitgenodigd heb. dan kan je het VM boek daarin gewoon in een keer plaatsen.

alvast bedankt

Tonarius

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Edwin,

ik zou die graag van je ontvangen. Om de mailbox te besparen heb ik in dropbox een VM map gemaakt waar ik je voor uitgenodigd heb. dan kan je het VM boek daarin gewoon in een keer plaatsen.

alvast bedankt

Tonarius

Hey Tonarius,

Als het goed is, staan ze nu in je dropbox...

Grtz Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de laatste open dag in 2009 heb ik nog een tweetal foto's gemaakt van de dampfilter en een afsluitventiel op de brandstoftank om te voorkomen dat er brandstof uit tank als met onverhoopt over de kop gaat.

Dit stond in de "nieuwste" handleiding.

post-6026-0-34736300-1441306137_thumb.jppost-6026-0-74794200-1441306137_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Hoi Koen, 

 

Ik heb je een pdf van mijn handboek via e-mail gestuurd.

 

Grts, Stefan

Hoi Stefan,

ik heb sinds vorig jaar een VM zonder handboek.

Zou ik van jou je pdf mogen ontvangen?

veel dank,

Wim Woensdregt

wim@woensdregt-holtz.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op ‎28‎-‎8‎-‎2015om09:02 zei Koen Peeters:

En dit is wat ik heb: http://we.tl/15hFVtRiMU

Bouwhandboek van begin jaren negentig, "geldig voor alle uitvoeringen".

Stefan en Edwin, bezorgen jullie mij ook even een linkje naar de de versies die jullie hebben a.u.b.?

Koen

Hallo, Ik ben binnenkort ook een VM-77 bezitter, zou u mij a.u.b ook het digitale bouw handboek willen toe zenden, ik zou er erg blij mee zijn, er is namelijk wel een handleiding bij maar het handboek is erg beschadigd en er zitten veel losse bladen is, als u dit zou willen doen ben ik erg vereerd.

Met vriendelijke groet

Ad Coertjens

adannelies@ziggo.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...