Ga naar inhoud

Waarom?? Daarom!!


Yentl Otto

Aanbevolen berichten

ik zeg gewoon doei meneer .

moet wel een beetje gezellig zijn hier op dit forum en daar mag een licht erotisch getinte toepasselijke foto best bij.

als je graag preuts wil zijn kan je beter uberhaupt geen internet hebben.

ik ben dit jaar wel 2 keer uit mijn broek gescheurd tijdens het instappen in de Birkin. dit uiteraard tot grote vreugde van omstanders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen zwarte pieten meer, geen 'schuine' humor meer, we mogen niets meer.

Ik ga maar In Saudi leven, daar mag je straks meer dan in Nederland. :-D

Blijkbaar hebben sommige mensen erg veel tijd om problemen te zoeken/vinden.

Grtn Wilco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar heel even serieus!

Iedereen is natuurlijk vrij om te doen en laten wat hij/zij wil met het lidmaatschap. Als dit echt de rede is voor het opzeggen (wat ik me bijna niet voor kan stellen), dan respecteer ik die keuze. De andere kant is dan wel dat ik me daar geen seconde druk over zou maken. Deze post lijkt me echt niet te ver gaan en is zelfs nog passend binnen ons thema.

Dus Olaf, vat dit zeker niet zwaar en wat mij betreft zie ik nog graag van dit soort humoristische posts langs komen. Ook al heeft het een licht erotische lading (waar ik overigens ook echt niet van hou :twisted::twisted: )!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar heel even serieus!

Iedereen is natuurlijk vrij om te doen en laten wat hij/zij wil met het lidmaatschap. Als dit echt de rede is voor het opzeggen (wat ik me bijna niet voor kan stellen), dan respecteer ik die keuze. De andere kant is dan wel dat ik me daar geen seconde druk over zou maken. Deze post lijkt me echt niet te ver gaan en is zelfs nog passend binnen ons thema.

Dus Olaf, vat dit zeker niet zwaar en wat mij betreft zie ik nog graag van dit soort humoristische posts langs komen. Ook al heeft het een licht erotische lading (waar ik overigens ook echt niet van hou :twisted::twisted: )!!!!

Amen, wat een discussie over een foto zeg.

De dame heeft gewoon een keurig zwart jurkje aan met een huidskleurige onderbroek, nou degelijker kan het niet toch ?

Op het strand hebben mensen minder aan :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg leven en laten leven!

Mensen die vanuit geloofsovertuiging niet met dit soort forumvulling te maken willen hebben, kijk er dan niet naar!

Dit internet is niet van jullie, maar van ons allemaal!

Hetzelfde geld voor deze club, hij is niet van jullie, maar van ons allemaal!

Probeer niet de hele wereld te veranderen, maar hou het bij jezelf!

Iedereen is welkom en we zijn 1 grote kitcarfamilie, dat moet toch voor veel mensen bekend in de oren klinken!

Laat trouwens 1 ding duidelijk zijn voor iedereen!

Ik probeer of wil niemand hiermee kwetsen, maar zeg alleen hoe ik hierover denk en dat is mijn mening!

Iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. (mensen die hier niet aan doen, moeten deze laatste zin ook maar als niet verzonden beschouwen)

Vriendelijke groet,

Bas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sigfried_Keuler

Ik zeg leven en laten leven!

Mensen die vanuit geloofsovertuiging niet met dit soort forumvulling te maken willen hebben, kijk er dan niet naar!

leven en laten leven zeg je zelf, dus repecteer die man zn beslissing, hij valt er niemand mee lastig. Er gaan wel meer mensen weg bij die kcc door foruminhoud. Als ik de krant niks vind zeg ik hem ook op. Het kan ook de druppel zijn geweest, wie zal het zeggen......


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...