Ga naar inhoud

seven op mp


Gast Ferry Bouwmeester

Aanbevolen berichten

Gast Ferry Bouwmeester

hallo mensen

ik zat op mp te kijken en kwam een birkin s3 tegen . ik zie echter dat deze wagen op kenteken staat als dutton sports . is dit of kan dit een probleem worden voor de eigenaar ? en voor wie er een mening over deze auto , brand maar los , ik ben 1 en al oor ) .http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/overige-auto-s/m804119232-birkin-s3-westfield-donkervoort-kitcar-super-seven.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

mvg ferry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hem ook al gezien. Het is mijns inziens vergelijkbaar met het rondrijden in een BMW die je omgekat hebt met de papieren van een Lada...

Zolang er niets gebeurd en een politieagent of keurmeester dit soort auto's niet kent, zal er niets aan de hand zijn. Bij een APK steekproef of een ongeval waar de boel wat serieuzer bekeken wordt, ben je de Sjaak denk ik.

Maar ik ben inmiddels zoveel niet correct geregistreerde Kit Cars tegen gekomen dat ik de indruk heb dat de meeste mensen daar geen probleem mee hebben of totaal onwetend zijn.

Goed dat je zelf al het kenteken nagetrokken had en ook hier informeert. Blijf ook checken en hier vragen als je wat op het oog hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ferry Bouwmeester

aha , een steekproef kan er dus al toe leiden dat je met een onverkoopbare niet rijdbare kentekenloze wagen komt te zitten . jammer , wel een hele mooie wagen vind ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je neemt dan inderdaad wel een erg groot risico denk ik. Hoewel de meeste keurmeesters dit soort auto's waarschijnlijk niet zal kennen, is het wel een dure gok. Zelfs voor zo'n mooie Birkin... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste instantie begrijp ik niet waarom iemand een Birkin inschrijft als een Dutton, tenzij

de papieren van de Birkin, of de Birkin zelf, ergens per ongeluk van een trailer is afgevallen.?

Enne Ferry, een Birkin S3 is een begeerlijke Seven en al helemaal met de juiste papieren.

Vergelijk het gerust met een Caterham.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, hij staat te koop in Biddinghuizen, daar wonen alleen betrouwbare mensen..... ;-) juist.

Ik weet van wie ie is, alleen geen contact mee en ik zie 'm ook nooit rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en toen was die van mp verdwenen,ik vermoedt dat ie er zelf ook al geen lekker gevoel bij had, een dutton ombouwen tot birkin s3 dan zou ik liever de gele

van furysportscars kopen das ten minste een echte birkin :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ferry Bouwmeester

ik vind het een hele heele mooie wagen , zo van de fotos mss wel de ideale 7 qua looks . maargoed , een bak ellende heb ik niet nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze is ook zonder kentekengegevens.... Al kun je hem op de foto natuurlijk nog zien.

Grote kans dat na het lezen van deze reactie, de kentekenplaat geblurred gaat worden op de foto...

Link naar reactie
Delen op andere sites

M.Visser er zijn veel kits verkocht als een Dutton ook door de bedrijven die je aanpresenteerd aan Aria,deze eigenaren/clubleden zullen wel blij zijn dat dit allemaal op het forum komt.

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

M.Visser er zijn veel kits verkocht als een Dutton ook door de bedrijven die je aanpresenteerd aan Aria,deze eigenaren/clubleden zullen wel blij zijn dat dit allemaal op het forum komt.

Luc

Dat klopt helaas.

Dat ik aan Aria een aantal links doorgeef van bedrijven en sites waar naar kit cars gezocht kan worden, wil echter nog niet zeggen dat ik vind dat je daar blind een auto aan moet schaffen. Ik heb inmiddels, na een lange zoektocht, het idee dat minimaal de helft van de kit cars in meer of mindere mate niet aan het kenteken voldoet. Meestal op kleinere punten zoals vermogen en cilinderinhoud maar soms ook op motorcode of zelfs een volledig andere identiteit. Hoe iemand daar mee omgaat is aan diegene zelf.

Als er iemand een vraag stelt over een wagen en er wordt feitelijk op geantwoord is dat in sommige gevallen niet leuk voor de eigenaar/verkoper maar het kan de vrager/koper behoeden voor een mogelijk groot probleem (kenteken kwijt / financiële aderlating). Moet er dan maar gewoon niet op gereageerd worden omdat het sommige mensen misschien slecht uitkomt?

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort Topics zouden ook afgeschermt moeten zijn en louter voor leden beschikbaar.

op deze manier wordt de Kitcar in het algemeen in een slecht daglicht gezet en daar heeft niemand voordeel van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit soort Topics zouden ook afgeschermt moeten zijn en louter voor leden beschikbaar.

op deze manier wordt de Kitcar in het algemeen in een slecht daglicht gezet en daar heeft niemand voordeel van.

Dat betekent wel dat mensen eerst volledig lid moeten worden van de club voordat ze een vraag kunnen stellen over een kit car. Of enkel per PB reageren op zo'n vraag, maar dan wordt alleen de vragensteller gewaarschuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou inderdaad geen gek idee zijn mochten de forumleden besluiten lid te worden van de KCC.

Krijg je zo'n geweldig clubblad ( Redactie Team, het is weer een pracht exemplaar die gister op de mat viel )

en toegang tot meer en teveel om op te noemen.

Dus doen!!!!!!!!!!!!!! Lid worden.!! :-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb topic gelezen. Het gaat over twee dingen. Ene is de discussie van het belang van goede papieren van een auto, en de risico's van het niet hebben van goeie papieren. Dat is een discussie die hier prima gevoerd kan worden. Voor eigenaren is het goed om alert te zijn op dit punt en om te zorgen dat je auto gewoon de goede papieren heeft, voor toekomstige eigenaren is het goed om te weten dat je dit mee moet wegen bij de aankoop van een kitcar.

Het andere onderdeel waar deze discussie over gaat is een beetje tricky, namelijk het bespreken van een specifieke auto. Ik merk dat mensen hier makkelijk een mening vormen over een auto waarvan ze de achtergrond niet kennen. Ik wil die mensen vragen daar mee op te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel hoe het echt zit met die auto en zou de discussie willen scharen onder het volgende

"pietje heeft een nieuwe vrouw die op een kerel lijkt en iedereen lult nu dat hij homo is.... " zonder in te gaan op de leverancier van die auto en de huidige eigenaar :-D

Dat manwijf van Pietje moet je dan wel eerst even de broek of B-HA omlaag trekken voordat je openlijk oordeelt maar dan nog kan het een omgebouwde zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...