Ga naar inhoud

Complete ombouw mk indy


Tim Valk.

Aanbevolen berichten

  • Reacties 477
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Tim Valk.

    238

  • David Francken

    27

  • J. Bakker

    18

  • Francesco De Stefano

    14

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 4 maanden later...

Na een jaar niets meer gedaan te hebben aan de mk (gezien telkens een nieuw project van een klant binnen kwam) nu de mk terug in de garage gehaalt en het plan is om er elke week enkele uren aan te werken, bij deze de volledige uitlaat welke klaar was terug geplaatst

167tq9e.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuk uit de onderkant van mijn nieuwe neus moeten zagen zodat de radiator er door kan aan de onderkant anders raakte deze de neus van boven, nog lager gaat niet door de onderste aansluiting van de radiator

2librxu.jpg

15qvkth.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn lichten die in de motorfietswereld gebruikt worden (e-gekeurd)

je hebt ze in zwart en chrome

ik heb de zwarte genomen en zelf laten verchromen omdat de kwaliteit van de chrome dan veeeel beter is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steunen geplaatst en radiator vastgezet met rubbers tussen

Lijkt simpel maar was toch een hele karwei gezien de beperkte plaats waardoor deze zeer juist moest hangen.

jff321.jpg

rkvm28.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er top uit Tim! Nu ik toch jou stuurstang zie zitten trouwens, heb je enig idee hoe lang het heugel is in het stuurhuis? m.a.w. hoe ver is het ingekort? Ik zal het ook zelf nog wel moeten meten hoor maar om een idee te krijgen ervan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy, vorige radiator hing volledig vast, bij deze heb ik alleen een stuk rubber mat tussen de steunen geplaatst en inderdaad deze nemen geen trillingen op

gezien de beperkte plaats (eigenlijk is de radiator te groot) kon het niet anders gezien deze dan gaat raken aan het frame of neus

moest deze het begeven laat ik er een op maat maken welke dan wat kleiner is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe batterij ondertussen ook geplaatst, red-top van optima (ter nagedachtenis van mijn db-verleden)

rubber mat onder gemaakt tegen het trillen en een simpel vergrendelsysteem

m7x1kp.jpg

2mmezr.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begonnen met het monteren van de nieuwe neus, inox beugel gemaakt en keukendeurscharnieren aangepast en geplaatst.

Beschermt ook de radiator en kan hier achteraf ook een houder voor het kenteken op bevestigen.

16gzdz8.jpg

 

t9y7hc.jpg

 

fjls21.jpg

 

11gndig.jpg

Scharnieren van de neus werkt perfect

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Inderdaad, alles wat je zelf doet, doe je beter ;)

Nog 2 steuntjes geplaatst die de neus mooi centreren en een beetje naar buiten drukken gezien de neus net niet breed genoeg was om mooi te passen.

Ook wat tape geplaatst tegen het trillen

rr46l5.jpg

 

33e7vwj.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in




×
×
  • Nieuwe aanmaken...