J. Bakker Geplaatst: 8 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 8 juli 2014 ohhhh echt mooi :-D :-D :-D :-D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 8 juli 2014 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 8 juli 2014 ohhhh echt mooi :-D :-D :-D :-DThanks, koste wat geld maar is het waard geweest Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 11 juli 2014 Frame is gestraald en gemetaliseerd en staat terug in mijn garage om te beginnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rob Habets Geplaatst: 11 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 11 juli 2014 Tim, waar heb je het chassis laten stralen en metalliseren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 11 juli 2014 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 11 juli 2014 Bij mij in het dorp bij een ijzerhandelaar welke voornamelijk profielen en petrels voor de bouw voorbereid maar ook mijn frame wou doen voor een prijsje van 200 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bas Braams Geplaatst: 12 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 12 juli 2014 Goed bezig Tim.Ik heb dat ook ooit laten doen in de buurt van Zolder.Praten wij over hetzelfde adres? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 13 juli 2014 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 13 juli 2014 Neen dit was in Bilzen op 2km van mijn thuis, is netjes gedaan en ga het bij de 2 Duttons die thuis te wachten staan zeker ook doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 16 juli 2014 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 16 juli 2014 Frame netjes afgekit met nadenkit en staat nu klaar om te spuiten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
B.Klaaijsen Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 hoezo uberhaubt die naden afgekit en dan de (siliconenbasis??) kit meespuiten? Het is dan wel een KITcar maar dit heb ik nog nooit gezien zo. Je kunt beter een paar gaten in je bodem boren voor afwatering.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 17 juli 2014 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Mijn mk zal volledig waterdicht zijn, geloof me, dus afwatering heb ik niet nodigIk doe al 15 jaar carrosserie, nadenkit word gebruikt voor afdichting, afwerking van lassen en trillingen tegen te gaan bij openingenDeze kit word vooral gebruikt bij het plaatsen van een nieuwe flank of achterpanneel en is na 10 min overspuitbaarHierdoor kan er ook geen vocht van binnenuit (moest je te laat je dak plaatsen) tussen bodemplaten en frame komen en kan het hier ook niet roesten gezien het afgedicht isBij deze Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gijs van Erp Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Mijn mk zal volledig waterdicht zijn, geloof me, dus afwatering heb ik niet nodigWedden!!!!!!!1 flinke regenbui en je hele MK staat vol. Geloof me. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 17 juli 2014 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Indien men dak er niet opstaat dat kloptMaar met dak erop wil ik wel een wedenshap afsluiten, je zegt maar wat de inzet is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willem van der Velde Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Sorry Tim maar ik doe ook mee .Zeker weten meer kans dan bij de staatsloterijBas en Gijs ik sluit me bij jullie aan , ik zet in op € 500.000 . Tim tip voor jou boor een paar gaten midden in de bodem platen en maak daar een paar rubber stoppen in .Of koop een paar hoos emmertjes . Bas Hoezo cillicone basis ???? dat staat nergens vermeld .Op zich snap ik het af kit proces wel dat werkt wel netjes af kijk maar bij de [ normale ] autoindustrie . Maar nogmaals zorg wel voor afwatering .Gr Willem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Willem van der Velde Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Tim je gaat verliezen ik snap al je goede bedoelingen welCabriotje opbouwen nieuwe kap enz enz . Tuinslangetje er op en hij is dicht .Klopt [misschien ] bij stilstaande auto .Maar zet hem ff bij TNO in de tunnel voor de werkelijkheid of plan een ritje in een stortbui .De rijwind doet meer dan je lief is . Daarbij het gaat niet alleen om je kap ook je doorvoeren in het schutbord [ brandpaneel ] en wat dacht je van de tuinslang erop van onder naar boven spuitend dus de aansluiting op je body .Meestal van boven naar beneden dicht maar andersom niet.Maar goed we wachten je eerlijke bevindingen wel af . Gr Willem Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francesco De Stefano Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Haha, "Mijn mk zal volledig waterdicht zijn, geloof me, dus afwatering heb ik niet nodig" ..........Succes, ben je van plan je deurtjes, dakaansluitingen etc ook af te kitten??? Er komt altijd wel ergens wat water naar binnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter van Oosterhout Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Zoiets maar dan zonder de dames.... https://www.youtube.com/watch?v=Otm_K9-YTIoVr.gr. Peter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J. Bakker Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 vorige week zondag met m,n striker door een bui gereden op de snelweg met ongeveer 120 km snelheid,wist niet eens dat er zoveel water door zoveel gaatjes heen kwam waarvan ik niet wist dat daar gaatjes waren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bas Braams Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Vorig voorjaar 2 dagen lang in een downpour gereden in 't zuiden van Frankrijk.Géén overstroming danwel druppel binnenin de Seven mogen constateren. En dan bedoel ik water hé ! @Willem, zal ik mijn rek. nummer ff doorbellen of moet ik een pbtje sturen?Kan 't wel gebruiken want dat pensioen trekt op niks.!!Serieus, jullie overdrijven enorm met dat lekken.! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francesco De Stefano Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Overdrijven???? Ik denk dat jij gewoon heel veel geluk hebt! Je bent de ENIGE met een 7 die niet her en der een druppel lekt in een regenbui! Als Joop Donkervoort dit leest biedt ie je vast een baan aan.NIEMAND heeft het voor elkaar gekregen behalve jij. Echt super! Respect hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Marcel van Maanen Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Vorige week ook in een stort bui terecht gekomen conclusie natten voeten en het water kwam ook via de rechter deurtje naar binnen.en m'n petje zeik nat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bas Braams Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Vorige week ook in een stort bui terecht gekomen conclusie natten voeten en het water kwam ook via de rechter deurtje naar binnen.en m'n petje zeik nat.@Marcel, lag uw petje op de vloer of stak dit op uw hoofd? Francesco, Joop Donkervoort bouwt replica's, is 't niet?Wederom, is 't zo moeilijk te accepteren dat 't wel meevalt met dat lekken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Francesco De Stefano Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Daar zit de nuance denk ik: "het valt wel mee" is iets anders en waarschijnlijker dan "geen druppel" . Dat laatste is wat men een "wonder" noemt! Maar nou is het leuk geweest hoor!Lekker doorgaan met metalliseren, kitten en spuiten! Ik vind het leuk om te lezen en kijk graag en met plezier naar de voortgang.Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dirk Strikwerda Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Nou, zelfs via de gordelsbevestigingspunten kwam het naar binnen toen ik terugkwam van de 'bekijk je kitcar eens van onderen dag' ! Die krengen zorgen dus niet alleen in een keuringstraject voor ellende.....Gelukkig heb ik een soort van tena lady absorberend schuimrubber in mijn #volgensdeapkrichtlijnenzijnditgeenstoelen# hangmatten, waarvan de zitting gewoon op de vloer ligt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dirk Strikwerda Geplaatst: 17 juli 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 17 juli 2014 Francesco, Joop Donkervoort bouwt replica's, is 't niet?Zeg Bas, wil je je even inhouden ! Ik woon niet zover van Donkervoort en roepen dat ie kitcars of replica's bouwt zorgt hier voor serieuze overlast... Heb al genoeg gedonder met Alders tafels die vliegtuig start- en landingsbanen boven mijn huis projecteren. Gloeiende, gloeiende Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tim Valk. Geplaatst: 18 juli 2014 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 18 juli 2014 Ok, ik snap het: einde discussie, heb geen 500.000 liggen Langs het shutbord en eventueel kleine gaatjes zal er misschien hier en daar enkele druppen binnen siepelen en bij rijden met de MK tss deurtjes en net onder het raamframeMaar als de MK in een stortbui moest geparkeerd staan en er komt water binnen zal ik blijven zoeken en oplossingen vinden tot deze volledig dicht is, een "aflaatstop" zal er niet komen, een handdoekje zal ik wel voorzienThanks voor de bevindingen van jullie, binnen dit en een jaar kan ik er over meepraten@francesco: ivm deurtjes, kijk even naar het begin van men topic en je zal zien dat deze wel degelijk dicht zijn (behalve net onder het raamframe bij rijden) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.