Willem van der Velde Geplaatst: 7 februari 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 februari 2014 Zo wordt het wel een beetje duidelijk waarom de PGB ter discussie staat Als we zulke dingen met de brommobiel gaan doen dan wordt het wel een beetje een kostbare zorg sector . Gr Willem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Edwin Haerkens Geplaatst: 7 februari 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 februari 2014 Mooi filmpje!Ff op mijn FB zetten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dirk Strikwerda Geplaatst: 7 februari 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 7 februari 2014 Hmmm, wanneer komen de opgevoerde rollators voorbij ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Peter van Oosterhout Geplaatst: 8 februari 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Sorry Dirk, geen rollator maar wel een scootmobiel.....http://www.autoblog.nl/nieuws/video-deze-scootmobiel-verpulvert-een-nissan-skyline-60435Vrgr. Peter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerrit Bruntink Geplaatst: 8 februari 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Ik wil ook zo' n ding voor mijn opa geweldig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
M. Visser Geplaatst: 8 februari 2014 Rapporteer Delen Geplaatst: 8 februari 2014 Hij is er ook niet echt voorzichtig mee... Leuk apparaat voor de WIMEDO. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.