Ga naar inhoud

Kentekenverlichting


Jos Evers

Aanbevolen berichten

Google translate is dan ook echt een klote-ding.......

Ik pleit dan ook voor Limburgse les op de basisscholen in heel Nederland!

Zoals Rowen Heze al zong; "rustig wachten op de dag dat.........".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo van;

De juf doet een quiz in de klas. "In welk land wordt er Goodbye gezegd?"
Piet: "Amerika". Frank: "Engeland." Klaas: "Ierland."
Jantje: "Brabant." "Hoezo Brabant?", vraagt de juf ...
"Jawel", zegt Jantje, "Ik hoorde het ozze pa deze morgen nog zeggen tegen ons ma: "Doe oe stringske mor opzij, dan kan ik er GOED BAI!''

Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk. leuk, is wel eens fijn dat een fries fries lult en een limburger limbugrs, je kunt er een hoop van leren,ik hoop op zoveelmogelijke verschillen, ollands is ook maar zo gewoon ollands, kan mischien wel een toppic van gemaakt worden kunnen we eens zien hoeveel veschillende dialecten er zijn en hoeveel ze verschillen, kan het als limbo bijna allemaal lezen met wat moeite,,na in1967 van de lagere school te zijn gegaan,m vr gr pierre

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ,ja, ik weet het,ben bijna afgeschreven ,,,maar heb hier nog staan ..een robinhood,.. een westfield... een dax cobra 6.6 ltr en een Mercedes 450 sl om met de hond te gaan en een smart om frietjes te halen ..en om met het vrouwtje te gaan winkelen een paar nieuwe schoenen ,en dan ben ik nog een paar autokes vergeten,,,,,,,dus er kan geboden worden.. wel bieden naar waarde graag mvrgr pierre

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee nee rob neet mijn vrouwtje,zonderr die ben ik niemand ,zal toch iemand erbij moeten hebben die de slang in de tank houdt ,zonde dat sapje loopt niks,,wil nog niks verkopen ben aan het kijken voor wat nieuws ,(de eeuwige hub) is leuk voor de kleine later,, maar nu ik je toch aan de lijn heb ,heeft de meneer van de deurtjes nog wat van zich laten horen,ben benieuwd, geert heeft graag deurtjes krijgt anders pijn aan zijn oortjes ,moeten we niet hebben zijn tenslotte oldtimers,, dus ik hoor, groet mofert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey pierre,

Haha daar merk jeaan dat de kerels wat ouder worden he. Moet eens komen kijken wat je weer gekocht hebt. En weer opzoek naar wat anders. Hehe het kan weer niet op he.

Grtz oet Wessem

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...