Ga naar inhoud

De facelift van Gina (Ginetta G20R)


Arjen Stomps

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Hierbij even voorstellen: Dit is Gina mijn nieuwe aanwinst.

10491337283_cfff635e82_o.jpg

10491146395_1323ba59eb_o.jpg

Het is een Ginetta G20R kitcar, ik heb haar verkregen na een "scheiding" met mijn "oude" MEV Rocket.

Deze heb ik nieuw gekocht maar waarvoor ik helaas te weinig tijd voor had om hem af te bouwen. Dus besloten om hem in te ruilen.

http://www.kitcarclub.nl/forum/index.php?/topic/1994-arjens-rocket/

De facelift slaat op het feit dat ik het één en ander wil veranderen om Gina naar mijn eigen zin te maken. In dit topic wil ik de veranderingen bijhouden, één ding is zeker voor de diverse updates zul je wel geduld voor moeten hebben aangezien de benodigde vrije tijd nog steeds dun bezaaid is.

Wat wil ik op termijn veranderen (dit kan uiteraard nog veranderen):

- Alles netjes maken

- Grille in de voorzijde van de auto

- Andere koplampen

- Derde remlicht

- Interieur netjes maken

- Een moderner blok

- Led verlichting aan de achterzijde

- GRP body goed vast maken

Ook heb ik nog twijfels over een aantal zaken of ik het moet doen of niet, dit zijn:

- Stuur en pedalenset ombouwen naar links

- Instrumentarium aanpassen (mph naar km)

Onderstaand een aantal foto's zoals ik de auto heb opgehaald.

10491340173_c3ef8c3ddd_o.jpg

10511829586_309d27f932_o.jpg

10491344633_9df66a54fe_o.jpg

Mvg,

Arjen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft een van de mooiste kitcars,

Helaas zijn ze niet te krijgen in engeland voor weinig geld en meestal is het niet mogelijk ze te importeren, Dit is de enige die ik ooit had in al die jaren naast een Dare G4..

Vreemd genoeg kent bijna niemand het merk en ze zijn niet zo heel praktisch als bijvoorbeeld een westfield, ivm de lage ruit, maar de MEV Rocket had dat ook zo. Ze zijn wel veel ruimer weer dan veel andere Ginetta modellen zoals een G27 bijvoorbeeld

Ik heb er graag weer eens een terug. Sterkte met de puntjes op de i zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Bedankt allemaal voor de vele complimenten!

Het frame lijkt op een 7 frame maar zover ik het weet is hij wel een stukje breder want ik pas er goed (lengte en breedte) in terwijl ik in de meeste sevens meer moeite had om plaats achter het stuur te nemen.

@Frank, ik woon vlak bij de Kapperallee, kom je nog wel eens in Eefde? Zo ja dan kun je gerust een keer langs komen

mvg,

Arjen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...